Skip to main content
Beantwoord

Seaters kaarten niet te claimen

• February 3, 2022
  • 3 reacties
  • 102 keer bekeken

Ik heb een SMS gekregen, dat ik kaarten voor de wedstrijd PEC Zwolle - NEC heb gewonnen. Het is echter niet gelukt om deze te claimen, doordat de betaling via de Seaters website een foutmelding gaf. Vermoedelijk omdat het bedrag dat betaald zou moeten worden 0,00 was. Ik heb hierover een mail gestuurd naar Seaters via de website, maar nog niets gehoord. Inmiddels is de tijd verstreken waarbinnen ik de kaarten had moeten claimen. Wellicht dat jullie iets kunnen betekenen..?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @basmq ,

Een beetje late reactie, want Pec Zwolle - NEC is inmiddels gespeeld (1-1 als uitslag.) 

Voor de volgende keer : 

Je kunt jouw vraag aan Seaters stellen via het online formulier of je kunt hen direct een e-mail sturen op helpdesk@seaters.com

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 6, 2022

Hallo @basmq ,

Een beetje late reactie, want Pec Zwolle - NEC is inmiddels gespeeld (1-1 als uitslag.) 

Voor de volgende keer : 

Je kunt jouw vraag aan Seaters stellen via het online formulier of je kunt hen direct een e-mail sturen op helpdesk@seaters.com

• Auteur
  • February 6, 2022

Heb een mail gekregen met de kaarten, dus het is goed gekomen!

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • February 9, 2022

Wat fijn, @basmq! :soccer: Bedankt voor jouw terugkoppeling! 

Ik markeer het antwoord van Noordzee als beste antwoord, zodat meelezers weten wat ze eventueel kunnen doen!