Skip to main content
Beantwoord

Seaters; sail woensdagsvond. bevestigd/betaald - geen kaarten

• August 14, 2025
  • 20 reacties
  • 316 keer bekeken

Hoi!

vandaag heb ik een mail gekregen dat ik voor woensdagavond ben ingeloot voor het concert bij Sail. Zin in, dus meteen aangeklikt en bevestigd. Hierbij de €8 betaald met Apple Pay en toen..gebeurde er niks.

het bleef hangen op een groen vinkje, maar ik kwam niet naar een scherm met tickets oid. Dus ik heb nog een keer op de link uit de felicitatie mail geklikt en kwam op een scherm waar wat tekst stond over dat het nog niet de tickets waren en je die met een link moest claimen en dan een code moest intikken die ook op dat scherm stond.

ik klik op de link en kom op een 404 error pagina. Goed, hij pakte volgens mij maar de helft met het klikken dus ik ga terug, selecteer de linktekst volledig en plak die in mn safari; zelfde 404 error.

uiteindelijk ben ik naar de website van seaters/kpn gegaan in de hoop dat ik het daar dan zonder redirect link goed in mn account zou hebben staan. Daar krijg ik nu een SSO access error.

die ik nu ook krijg via de ‘gefeliciteerd link’.

Heb naar het Customer service zendesk adres van Seaters gemaild nu en hoop dat het wordt opgelost, maar als iemand anders nog een andere work around heeft gevonden hoor ik het graag. 

haalt de feeststemming er wel een beetje af zo…

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Sarakim14 , ​@MP15 , ​@B van den Berg en anderen,

Het is iemand anders gelukt via deze manier:

Het is gelukt inmiddels ,na de betaling ga je naar seaters via kpn daar waar je je hebt aangemeld daar staat er staan kaarten voor u klaar klik daarop dan kan je ze downloaden dan krijg je een soort brief met code

Die code voer je in net zoals je kaarten gaat bestellen bij sail on tour site iedere code apart doen dus 2 kaarten 2keer bestellen, dan krijg je een mail en dan downloaden 

20 reacties

• Topper
  • August 15, 2025

Bovenstaand probleem heb ik ook 

de ontvangen URLS voor de tickets werken niet.

Ben hier niet blij mee en dacht even dat ik zelf iets verkeerd doet maar er zijn er meer met dit probleem.

hopen dat de KPN of Seaters nog gaan reageren voor komende woensdag.

• Topper
  • August 15, 2025

Net 0800-0402 gebeld hier krijg je een robot waar je je vraag kan stellen hierna ontvang je een sms om het verder af te handelen.

alleen jammer dat je dan in een menu komt waar je niets zinnigs ziet staan en niet verder komt.

helaas nog niets opgeschoten.

• Deelnemer
  • August 15, 2025

Ik heb exact hetzelfde met tickets voor de vrijdag. Benieuwd of het al bij jullie is opgelost? Ik heb nog  geen reactie gehad van seaters

• Auteur
  • Topper
  • August 15, 2025

Hoe naar ook, toch altijd fijn te horen dat je niet de enige met die problemen bent. Ik heb een reactie gekregen van seaters op mn mail, met daarin nogmaals dezelfde link en ‘probeer het nog eens’. Zelfde resultaat, dus dat teruggemaild en daar nog geen reactie op. 

mag toch hopen dat zij gewoon een pdf van tickets kunnen sturen ofzo.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Sarakim14, ​@MP15 en ​@Juless. Vervelend dat er iets misgaat met de tickets voor Sail. Dat wordt een mooi evenement, dus ik snap dat jullie daar graag heen willen. Goed dat jullie al actie ondernomen hebben en contact hebben gezocht met Seaters. Zij kunnen jullie helpen met het herstellen van de tickets. Als je via de mail niet het gewenste antwoord krijgt kun je ook telefonisch contact opnemen. Eerst was er een verkeerd telefoonnummer hier gedeeld, dus dat heb ik even weggehaald plus de reacties daarop. Het juiste nummer is:

Ik heb vragen over mijn gewonnen tickets

Daarvoor neem je nog steeds contact op met Seaters

Admin: telefoonnummer verwijderd

• Deelnemer
  • August 15, 2025

Hoi ​@Sarakim14, ​@MP15 en ​@Juless. Vervelend dat er iets misgaat met de tickets voor Sail. Dat wordt een mooi evenement, dus ik snap dat jullie daar graag heen willen. Goed dat jullie al actie ondernomen hebben en contact hebben gezocht met Seaters. Zij kunnen jullie helpen met het herstellen van de tickets. Als je via de mail niet het gewenste antwoord krijgt kun je ook telefonisch contact opnemen. Eerst was er een verkeerd telefoonnummer hier gedeeld, dus dat heb ik even weggehaald plus de reacties daarop. Het juiste nummer is:

Ik heb vragen over mijn gewonnen tickets

Daarvoor neem je nog steeds contact op met Seaters

Admin: telefoonnummer verwijderd

Ik heb met dat nummer gebeld. "U moet niet bij ons zijn, wij zijn een extern bedrijf. U moet Seaters mailen op helpdesk@seaters.com of anders KPN bellen op 0800-0402".

• Topper
  • August 15, 2025

Hallo JackNL2 (Arjan)

graag dan een juist telefoonnummer van Seaters doorgeven 

dit door jou genoemde nummer is voor Welkomst Cadeaus KPN klanten en kunnen je niet verder met Seaters helpen.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • August 15, 2025

Ik zou dan sowieso even mailen als je telefonisch niet verder komt. 

• Topper
  • August 15, 2025

Heb al diverse mails gezonden naar KPN adressen en de Seaters adressen maar reacties hierop blijven uit.

Het is zeker erg moeilijk om de tickets in PDF toe te sturen.

Hier hetzelfde probleem.  De kaartjes betaalt maar de link die je daarna ontvangt waar je de kaartjes mee moet bestellen,  werkt niet. Ik heb gemaild naar het email adres wat op de website van seaters staat, maar geen reactie ontvangen. Het is al a.s. woensdag dus ik hoop dat ze nog reageren. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 16, 2025

Het is gelukt inmiddels ,na de betaling ga je naar seaters via kpn daar waar je je hebt aangemeld daar staat er staan kaarten voor u klaar klik daarop dan kan je ze downloaden dan krijg je een soort brief met code

Die code voer je in net zoals je kaarten gaat bestellen bij sail on tour site iedere code apart doen dus 2 kaarten 2keer bestellen, dan krijg je een mail en dan downloaden 

• Deelnemer
  • August 16, 2025

@Linny2008 heeft inderdaad de gouden tip gegeven. Bij mij werkte die methode ook. Je moet wel een PDF van Seaters hebben met daarin de kortingscodes. De URL naar cm.com die daar in staat werkt niet. Maar als je inderdaad naar:

https://www.sail.nl/sail-on-stage-tickets/za-23-aug

gaat, daar net doet alsof je een ticket gaat bestellen en dan de kortingscode (die in de PDF staat, niet die kortingscode voor 15% korting) invoert dan gaat het goed. Je moet dit wel herhalen voor iedere persoon / kortingscode, je kunt dus niet 2 kaartjes in 1 keer bestellen en 2 kortingscodes invoeren, wat Linny al schreef.

Maar wat een amateurisme, zeg… Ik weet niet wiens schuld dit is. Sail, Seaters, CM.com, Yourticketshop? Het straalt in ieder geval niet goed af op KPN. Bij mij is recentelijk glasvezel aangelegd. Als KPN zijn partners niet zorgvuldig uitkiest dan ben ik huiverig om over te stappen.

• Topper
  • August 16, 2025

Bedankt voor alle reacties en oplossingen het is mij nu ook gelukt via genoemde oplossing site Sail on Stage.

alleen jammer dat er geen reacties van Seaters of de KPN zijn gekomen op mijn mails

• Auteur
  • Topper
  • August 16, 2025

top dit want dit werkte uiteindelijk! Ik kon nu ook weer in de Seaters omgeving, dat gaf me eerder ook een SSO error dus toen kon ik die codes niet eens meer verkrijgen want ook dat komt niet per mail ofzo. 
twee keer reactie gekregen per mail vanuit seaters met ‘hier heb je nogmaals precies dezelfde link, bij ons werkt het, probeer het log eens een keer aan te klikken?’ Met uiteraard precies hetzelfde resultaat; error 404. 
Leuk detail; op de iPhone lukt het niet eens dat document met de codes te downloaden, ik kan het alleen inzien vanaf de kpn app. En selecteren/kopiëren van de code ging daar niet uit op de een of andere manier. 

maar goed, de code overgetikt op de site die hier is aangeraden en zowaar; ik heb de pdf tickets! Maar sluit me aan bij bovenstaand, wat enorm amateuristisch. En heb eerlijk gezegd het idee dat die kortingscodes niet goed worden gecontroleerd want toen ik mn tweede kaartje ging bestellen stond de code van de eerste er nog in en leek het alsof ik er zo nog een kaart mee kon bestellen…

• Topper
  • August 16, 2025

Hoi!

vandaag heb ik een mail gekregen dat ik voor woensdagavond ben ingeloot voor het concert bij Sail. Zin in, dus meteen aangeklikt en bevestigd. Hierbij de €8 betaald met Apple Pay en toen..gebeurde er niks.

het bleef hangen op een groen vinkje, maar ik kwam niet naar een scherm met tickets oid. Dus ik heb nog een keer op de link uit de felicitatie mail geklikt en kwam op een scherm waar wat tekst stond over dat het nog niet de tickets waren en je die met een link moest claimen en dan een code moest intikken die ook op dat scherm stond.

ik klik op de link en kom op een 404 error pagina. Goed, hij pakte volgens mij maar de helft met het klikken dus ik ga terug, selecteer de linktekst volledig en plak die in mn safari; zelfde 404 error.

uiteindelijk ben ik naar de website van seaters/kpn gegaan in de hoop dat ik het daar dan zonder redirect link goed in mn account zou hebben staan. Daar krijg ik nu een SSO access error.

die ik nu ook krijg via de ‘gefeliciteerd link’.

Heb naar het Customer service zendesk adres van Seaters gemaild nu en hoop dat het wordt opgelost, maar als iemand anders nog een andere work around heeft gevonden hoor ik het graag. 

haalt de feeststemming er wel een beetje af zo…

• Topper
  • August 16, 2025

Hoe naar ook, toch altijd fijn te horen dat je niet de enige met die problemen bent. Ik heb een reactie gekregen van seaters op mn mail, met daarin nogmaals dezelfde link en ‘probeer het nog eens’. Zelfde resultaat, dus dat teruggemaild en daar nog geen reactie op. 

mag toch hopen dat zij gewoon een pdf van tickets kunnen sturen ofzo.

• Deelnemer
  • August 16, 2025

Yes gelukt! Inderdaad op de manier via de sail pagina. Bedankt voor de tip🥳

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Heel erg bedankt ​@Linny2008 voor de gouden tip. Je hebt veel mensen blij gemaakt een oplossing die werkt. We waren daar zelf nog niet achter en ook vreemd dat Seaters zelf niet verder kon helpen via het mailadres. 

We hebben deze gang van zaken wel aangekaart bij de contactpersoon binnen KPN die met Seaters communiceert. Dus hopelijk wordt dit een volgende keer voorkomen.

• Topper
  • August 18, 2025

Heel erg bedankt ​@Linny2008 voor de gouden tip. Je hebt veel mensen blij gemaakt een oplossing die werkt. We waren daar zelf nog niet achter en ook vreemd dat Seaters zelf niet verder kon helpen via het mailadres. 

We hebben deze gang van zaken wel aangekaart bij de contactpersoon binnen KPN die met Seaters communiceert. Dus hopelijk wordt dit een volgende keer voorkomen.

Heel.goed ja vind ook dat seaters het had moeten weten, maar iig opgelost!!! Thx

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi allen, het telefoonnummer dat eerder in dit topic genoemd werd klopte inderdaad niet. We hebben 'm weggehaald, sorry voor de verwarring! Het formulier voor Seaters dat er staat kan wél gebruikt worden. Goed om te lezen dat er intussen tips gedeeld zijn waarmee het ook opgelost kan worden 😊

Voor wie heen gaat: heel veel plezier!