Skip to main content
Vraag

Slechte schadevergoeding en ook nooit een kado bij overzet van Telfort naar KPN gehad

• May 12, 2025
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Mooi zo, helemaal van de zotte dat ze van mijn geld kado's uitdelen aan nieuwe klanten! Ik ben jaren terug overgenomen via Telfort en heb nooit een kado ontvangen, kan helaas (vanwege persoonlijke omstandigheden) zelf ook al 10 jaar niet overstappen, anders had ik het allang gedaan! Ik wordt zwaar genaaid!

Zit inmiddels ook al bijna 5.5 uur zonder internet.. Schijnbaar kan ik daarvoor een schadevergoeding krijgen van 1/30ste van mijn maandbedrag, als het langer duurt dan 12 uur tenminste, wat een grap is dat zeg.. Wat moet ik nou weer met ~2 euro?? Ik eis 25 euro per uur!

Ben het helemaal zat joh dit bedrijf! Echt als ik over kon stappen was ik direct weg, maar goed ik heb schijnbaar geen keuzevrijheid.. Niemand die mij daar ook mee kan helpen, voor zover ik weet tenminste.

Sorry trouwens dat ik hier zo inbreek, ik had waarschijnlijk gewoon een eigen topic moeten starten.

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 12, 2025

Beste ​@Vinny123 , bij de overgang van TFT naar KPN ben je bestaande klant en dus geen recht op een cadeau.

KPN heeft voor bestaande klanten maandelijks leuke acties, zie de mails en/of MijnKPN.

Als je contractvrij bent kun je je abonnement aanpassen.

Waarom kun je niet overstappen en/of aanpassen???

De vergoedingsregeling staat gewoon in de voorwaarden en ben je mee akkoord gegaan bij het aangaan van het abonnement bij TFT, nu KPN

• May 12, 2025

Ik neem aan dat je tijdig op de hoogte bent gebracht van de overname van Telfort naar KPN (dat het een eigendom van KPN betrof is hier niet van belang.)

Bij verandering van overeenkomst biedt KPN volgens mij altijd tijdig de mogelijkheid aan om de overeenkomst te beeindigen. 

KPN acteert op de Nederlandse markt. Een land dat uitblinkt waarin heel veel bewoners altijd korting boven kwaliteit willen. KPN moet hier natuurlijk op inspelen. Als alle bestaande klanten iets “kado” krijgen, is dat natuurlijk altijd een sigaar uit eigen doos. 

Maar als je jouw probleem,  waarom je niet kan overstappen, niet duidelijk maakt, kan niemand je helpen. Dus vertel eens, waarom kan je niet overstappen (in hoofdlijnen). 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemorgen Vinny. Wat jammer dat je dit zo ervaart dan. Zoals Jan en Dommeke aangeven is Telfort een dochter geweest van KPN. We doen graag ook wat voor bestaande klanten in de vorm van acties maar ook Combivoordeel als je meerdere diensten van KPN afneemt. 

Een storing is natuurlijk nooit leuk. Maar zoals Jan al aangeeft zijn er afspraken gemaakt over de vergoeding zodat daar voor iedereen duidelijkheid over bestaat en er dan één lijn kan worden gevolgd.