Skip to main content
Beantwoord

Smartwatch 8 cadeau wordt niet geleverd

• May 24, 2026
  • 4 reacties
  • 36 keer bekeken

Bijna 2 maand lang houd kpn klantenservice mij voor gek, elke keer ander verhaal, ik had kpn telefoon gekocht en kreeg smartwatch 8 kado, ik koest aan vragen samsung lukt niet. Ik kpn gebeld geprobeerd lukt niet ik koest samsung bellen lukt niet. Dus terug naar kpn veel geholpen maar niks ontvangen en opeens ik was schuldige. Ze sturen code maar ik ontvangen niet ik ben schuldig. Nu wordt ik bedreigt dat ik deurwaarder voor me deur krijg. Als ik niet ga betalen maar samsung 8 mag ik vergeten vrouw die mij belde beschuldigd mij met onzin verhaal wat niet klopte. Ze beweert dat ik ging schreeuwen of zo was vet leugen. Kpn als ik me smartwatch niet krijg tot die tijd betaal ik niks stuur deurwaarder dan mag je mij vertellen waar mij kado smartwatch 8 is. Kado van kpn op mij verjaardag koop ik telefoon krijg ik me kado jiet samsung is schuldige en ik ben schuldige. Bijna 20 keer gebeld maar niet gelukt elke keer andere verhaal. Nu kan ik niet opvragen want datum is voorbij. Geen probleem je zal ontvangen leugens maar toch niks ontvangen. Wie weet misschien ontvangen hem maar zo veel ellende is jiet waard. Dus kpn los op anders betaal ik geen cent. Ik heb nu al spijt dat ok over ben gestap naar kpn. Slecht internet slechte klantenservice met vol leugens aardig mensen maar wat ze beloven is altijd leugens als ze hebben zijn opeens niet meer aardig want jij bent schuldige ze hangen gewoon op

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Sahin58 ,

Dat was een actie van Samsung. KPN staat daar verder buiten. 

Had je de Smartwatch al aangevraagd? Dat moest via de site van Samsung zelf. Dat was waarschijnlijk deze actie: Samsung Promoties

4 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Sahin58, welkom op onze community. Wat vervelend dat het niet lukt je samsung horloge aan te vragen en je hier al zo lang tegenaan loopt.

Het aanvragen van het horloge moet inderdaad bij samsung, is dat niet gelukt? Wordt je aanvraag afgekeurd? Als dat onterecht is kun je bij mijn collega's terecht om dat uit te laten zoeken. Als ik dit zo lees ben je daar al geweest.

Het is wel zo dat dit natuurlijk alleen kan als je bestelling voldoet aan de voorwaarden van de actie. Dat je bijvoorbeeld in de actieperiode het toestel hebt aangeschaft.

Inhoudelijk kan ik je hier via de community niet mee helpen, je zult daarvoor echt bij mijn telefonische collega's terecht moeten. Ik begrijp dat je hen al gesproken hebt maar je kunt hier een belafspraak maken.

Wat betreft het storneren van je factuur, dat wil ik je afraden want dit leidt tot herinneringskosten en uiteindelijk ook tot een blokkade van je abonnement waarna je weer met heraansluitkosten zit om er gebruik van te kunnen maken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 26, 2026

Heb ik ook gedaan, maar hun beweerd dat ze mij niet zagen in systeem daarna heb ik jullie gebeld en weer samsung zou me terug bellen maar nooit gedaan. Ik bel hun niemand neemt op. Nee kpn heeft dit mij belooft verjaardag kado als ik samsung s26 zou kopen. Ik heb alles gedaan zelf 20bx met jullie klantenservice maar nog steeds niks. Nu gegeven jullie samsung schuld. Ik ben schuldig maar kpn heeft weer gelijk kijk hoe je met klanten om gaan. 20 x jullie zijn niet schuldig. Wacht maar tot morgen. Je hebt verkeerd code. Je moet effe wachten. Nee je krijgt je bent voor datum. Nee u was te laat. Sorry toch u was 26 maart dus je krijgt wel. En kpn gaat maar door. Nogmaals dit heb ik van app van jullie elke vrijdag nieuwe kado. Dus verjaardag kado. Jullie sturen daarna zegen jullie samsung. Ikbl wil smartwatch 8 en kado erbij omdat jullie me weken voor gek houden. Klantenservice weet niet wat probleem is maar ik ben opeens schuldig. Jullie sturen code maar die komt nooit. Ik wil dat kpn mij kado dit week gaat sturen binnen kort komt 9 wat heb ik dan aan smartwatch 8. Ik hoop dat jullie dit probleem binnen 24 uur oplossen want het duurt lang. Ik ga niks betalen tot ik me smartwatch 8 heb ontvangen. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 26, 2026

Hallo ​@Sahin58 ,

Dat was een actie van Samsung. KPN staat daar verder buiten. 

Had je de Smartwatch al aangevraagd? Dat moest via de site van Samsung zelf. Dat was waarschijnlijk deze actie: Samsung Promoties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 26, 2026

Ze hebben mij code gestuurd niet werkt, 5 x of zoÂ