Skip to main content
Beantwoord

Spotify abonnement wordt nog steeds afgeschreven ondanks opzegging in juli 2024

• May 3, 2025
  • 7 reacties
  • 56 keer bekeken

Beste medewerker,

Ik heb in juli 2024 (!) mijn Spotify premium-abonnement opgezegd, dat ik via KPN heb afgesloten. Hiervan heb ik per mail een bevestiging gekregen. Maar KPN blijft de kosten elke maand afschrijven en mijn premium is nog steeds actief. 
Heb maanden geleden al de klantenservice gebeld en zij hebben toen KPN Pay stopgezet, maar dit helpt niet. 
Spotify kan me ook niet verder helpen omdat het abonnement via KPN is afgesloten en gefactureerd. 
Kan dit abonnement worden stopgezet?

Alvast heel hartelijk dank!

Marije

Beste antwoord door Jeroen van KPN

De melding is aangemaakt. De betreffende afdeling gaat er mee bezig. De facturatie zal dan definitief stop gezet worden en alle bedragen die nog onterecht in rekening zijn gebracht zullen worden gecrediteerd. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Mastermovie
Topper
Forum|alt.badge.img+5
  • KPN Medewerker
  • May 3, 2025

Ai dit klinkt niet goed. Ik ga er vanuit dat ergens een fout in de administratie zit. Je kan het best nogmaals bellen met de klantenservice (0800-0402) en vragen als ze hier een klacht over willen indienen. Je krijgt dan binnen x aantal dagen contact vanuit de klachtenafdeling en zij zullen zorgen voor een juiste afhandeling.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Marmarije, hier gaat duidelijk iets niet goed. Wat hierboven wordt aangegeven door ​@Mastermovie kun je in dit geval het beste doen. Mocht het dan toch niet lukken om het opgelost te krijgen, hoor ik dat graag. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 8, 2025

@Jeroen van KPN Ik zoek iemand bij KPN die weet hoe dit opgelost kan worden. (En dat kan, zie ik in eerdere berichten op het forum van mensen die hetzelfde aan de hand hebben gehad.) Het gaat niet om simpelweg iets administratiefs - en bij de klantenservice krijg ik alleen een algemeen antwoord. Kun je dit doorsturen naar de juiste persoon? Dank vast!

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Als jij jouw community profiel invult, dan kan ik de juiste afdeling gaan aansturen ​@Marmarije. Deze afdeling zal dit vervolgens gaan oplossen voor jou. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 8, 2025

@Jeroen van KPN Dank voor je reactie, ik heb het profiel ingevuld. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

De melding is aangemaakt. De betreffende afdeling gaat er mee bezig. De facturatie zal dan definitief stop gezet worden en alle bedragen die nog onterecht in rekening zijn gebracht zullen worden gecrediteerd. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 13, 2025

Wat fijn, dank je wel voor het maken van de melding!