Skip to main content

Spotify alsnog betalen, maar zou eerder al omgezet zijn naar Spotify Free

• April 4, 2025
  • 22 reacties
  • 160 keer bekeken

Wat zijn jullie waardeloos!!!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

22 reacties

• Auteur
  • Topper
  • April 3, 2025

Oplossingen!! Daar doet kpn niet aan!! Door een fout van jullie is Spotify niet afgeschreven en stond in het nieuwe contractmail dat Spotify omgezet zou worden in Spotify free, maar je raad het al?? Ik kan alsnog van de afgelopen maanden betalen. 

Waardeloos is kpn. Ik zeg alles op!

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 4, 2025

Hoi ​@ricodevin 
Dit is een klanten helpen klanten forum, misschien kunnen we je helpen als je verteld wat er niet goed is bij jou.
Alleen met jouw tekst kunnen we niets mee, dus vertel je klachten (soms lucht dat ook lekker op) maar hou het netjes er zijn hier ook forumregels, tot nu toe doe je het goed, houden zo Rico.

• Auteur
  • Topper
  • April 4, 2025

Nou beste huistijger! Door een fout van kpn kan ik nog ff 5maanden Spotify  achteraf betalen. Terwijl dit al was gewijzigd en dat staat in mijn mail!

Maar daar weet kpn aan de telefoon niks van en ik kan maar betalen!! Er word niet eens gevraagd of ik de mail op wil sturen. Dus waardeloos!!

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 4, 2025

Tja, ​@ricodevin  daar kan ik ook niet over oordelen, het beste is om even een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je per direct terug, of op een moment dat jou uitkomt.

Je zou ook nog het klachtenformulier  kunnen invullen indien je dit wenst.

• Auteur
  • Topper
  • April 4, 2025

Ja ik heb al gebeld! Moet gewoon betalen punt uit! Kpn denkt niet in oplossingen dus vandaar dat ik nu overal kpn de hemel in prijs!! En dat na 20jaar!

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • April 4, 2025

Vandaar dat huustijger verwijst naar het klachtenformulier. Die kunnen net wat meer dan de reguliere klantenservice.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 4, 2025

Het valt me wel op dat er meerdere forumleden binnen dit forum met eenzelfde issue te maken hebben

​@huistijger , ​@ricodevin en ​@Ik_Combineer 

• Auteur
  • Topper
  • April 4, 2025

Nou ik heb het net verstuurd zal mij benieuwen!

• Auteur
  • Topper
  • April 4, 2025

Ja idd Jan! Op deze manier is denk ik iedereen straks wel klaar met kpn

• Auteur
  • Topper
  • April 4, 2025

En dat ze mij pakken, prima maar ik pak ze dubbel terug! En dan ook nog zeggen ja maar mevrouw u ko.t zomaar niet van ons af dan moet u een afkoop som betalen en anders sturen wij een deurwaarder! Helden zijn het.

• April 4, 2025

Achteraf betalen? Waarom dat? Heeft KPN dat niet gewoon iedere maand in rekening gebracht? En moet je dat nu opeens ophoesten? 

• Auteur
  • Topper
  • April 4, 2025

Door een wijziging moest ik ineens betalen voor Spotify waar ik niks van af wist, maar dat hadden ze vanaf september dus niet in rekening gebracht door hun fout. Dus gelijk gebeld om Spotify op toezeggen want daar ga ik niet voor betalen! Geen probleem 

Maar vorige week een mail gekregen dat ik nog wel ff voor de afgelopen 5 maanden moet betalen!

• Auteur
  • Topper
  • April 4, 2025

• Auteur
  • Topper
  • April 4, 2025

Deze mail als bewijs maar dan zeggen ze gewoon aan de telefoon die mail zien wij niet in ons systeem 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 4, 2025

Het valt me wel op dat er meerdere forumleden binnen dit forum met eenzelfde issue te maken hebben

​@huistijger , ​@ricodevin en ​@Ik_Combineer 

Geen idee wat je daarmee bedoeld ​@JanD  maar in elk geval zit ik -niet- in dezelfde situatie, ik heb geen moeilijkheden met de KPN. Dus laat mij er buiten a u b

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 4, 2025

Het was alleen maar een melding dat meer forumleden een issue met Spotify hebben ​@huistijger 

• April 4, 2025

Wat moet ik aan deze mail zien? Wat bewijst deze mail?

• April 4, 2025

Ik vind het wel bijzonder dat als KPN een fout maakt, dat ze dat dan op zo'n manier recht trekken. 

• Auteur
  • Topper
  • April 4, 2025

Ik vind het wel bijzonder dat als KPN een fout maakt, dat ze dat dan op zo'n manier recht trekken. 

Ja idd er staat dat het op Spotify free word gezet!!

Nee dus en kan achteraf nog van 5maanden terug betalen

• April 4, 2025

Ja idd er staat dat het op Spotify free word gezet!!

Er staat dat het Spotify Premium word. Gekoppelde accounts van gezinsleden/huisgenoten worden Spotify Free. 

• Auteur
  • Topper
  • April 4, 2025

Dat was het al! En stond NIET op de factuur

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@ricodevin, het lijkt erop dat er een foutje gemaakt is, waardoor je Spotify Premium had maar het dus niet op jouw factuur stond. Hierdoor kan het zijn dat het naberekend wordt inderdaad, voor de maanden waarin niet voor Spotify betaald is. Uit de mail die je deelt maak ik ook op dat je wel Spotify Premium gehad hebt.

Als het toch niet klopt of als je het er niet mee eens bent, dan kan je een klacht laten aanmaken, zoals hier in je topic ook al getipt werd. Je kunt daarvoor een belafspraak maken, of de link gebruiken die huistijger al deelde. Ik hoop in elk geval dat 't snel duidelijk en opgelost is!