Dag allemaal,
Ik open een eigen topic omdat ik dat bij meerdere heb zien gebeuren.
Ook ik heb een probleem met dubbele facturering van spotify. Van de zomer heb ik mijn spotify premium omgezet naar een spotify family. Allemaal met hetzelfde mail adres. Van de omzetting naar spotify family heb ik netjes een bevestiging van KPN ontvangen. Na het ingaan van spotify family heb ik bij de eerste factuur twee keer spotify op mijn factuur staan. Een keer spotify premium en een keer family (gebaseerd op de bedragen). Dit alles staat op de factuur voor vast internet en TV. Klantenservice 2x gebeld en zeer onbeleefd en onkundig te woord gestaan. Beide heren bleven volhouden dat ik twee spotify accounts via KPN heb laten factureren en dat de oorzaak bij mijn lag. Op aan dringen van KPN contact met spotify opgenomen. Die zien maar 1 account en kunnen verder niets doen.
Ik heb nooit een tweede spotify account aangemaakt of aan mijn KPN account toegevoegd, ook geen bevestiging hiervan gehad van KPN. De oorzaak lijkt bij KPN en de transitie van spotify premium naar family te liggen, premium lijkt niet stop gezet. Ik heb meer mensen gezien waarbij er problemen waren met dubbele facturering van spotify. Je wordt door KPN van het kastje naar de mur gestuurd en kan blijven betalen, frustrerend! Kan iemand mij helpen KPN te overtuigen hoe dit op te lossen? Alvast hartelijk dank voor de hulp!