Skip to main content
Vraag

Spotify in december gestopt, maar het staat nog als Online Aankoop op mijn factuur

• May 13, 2025
  • 6 reacties
  • 34 keer bekeken

Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Op 24 december mijn spotify eruit gehaald, hier ook een bevestiging van gekregen. Ik ben in winkels geweest, heb gebeld. En wordt door KPN naar Spotify verwezen en andersom. Er staat bij mij ook nog steeds 10.99 bij online aankopen, nu dus al vanaf december. Kunnen jullie mij alsjeblieft ook helpen?! Ik ben ook op het punt waar ik geen andere mogelijkheid zie dan mijn abonnement opzeggen terwijl ik dat helemaal niet wil eigenlijk. Jeanine 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Het zou niet nodig moeten zijn om jouw hele abonnement op te zeggen, alleen om van Spotify Premium af te komen, ​@Jeansaal. Ik kijk graag of ik je daarbij kan helpen. Ik zie dat je al veel gegevens in jouw profiel hebt ingevuld. Zou je nog de laatste 3 cijfers van jouw IBAN willen plaatsen onder ‘persoonlijke opmerkingen’? Dit is alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef even een seintje als je dit gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 16, 2025

Hoi ​@Denise van KPN, bedankt voor je reactie. Ik heb de cijfers toegevoegd! 

Jeanine 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Bedankt! Ik heb het intern doorgezet. Zodra ik meer hoor, laat ik het je weten.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Mijn collega's hebben bevestigd dat Spotify per 22-05 niet meer gefactureerd zal worden. 

Ik kan in het systeem zien dat je Spotify op 28 december uit jouw abonnement hebt gehaald. Je bent toen ook geïnformeerd dat Spotify stopt aan het einde van een factuurperiode. Dat betekent dat je vanaf 13 januari geen Spotify Premium meer zou moeten hebben. Ik wil je daarom aanbieden om de kosten per die datum te vergoeden tot en met 21 mei 2025. Ik kom dan op een vergoeding van € 46,89. Ga je hiermee akkoord?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 20, 2025

Hallo ​@Denise van KPN, dat klinkt super. Daar ga ik zeker mee akkoord. Bedankt voor je moeite, ik ben erg blij dat het eindelijk opgelost is/gaat worden! Jeanine 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Excuses voor de late reactie, ​@Jeansaal. Ik heb jouw berichtje helemaal over het hoofd gezien. Hoe dan ook heb ik nu alsnog de vergoeding voor je in het systeem gezet. Je krijgt deze als eenmalige korting op de volgende factuur.

Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, maak dan gerust een nieuw topic aan. Onze community denkt graag met je mee.