Skip to main content
Beantwoord

Spotify opzeggen lukt niet

• February 22, 2026
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

Ik zie vergelijkbare vragen maar er is al lange tijd geen toereikend antwoord cq oplossing. Als ik via de chat op Spotify uitzetten klik krijg je een 404 error. Als ik zoek op Spotify of Spotify uitzetten dan is er nergens een mogelijkheid. Dit is gewoon diefstal want afsluiten van een contract wordt heel makkelijk gemaakt maar wil je er vanaf dan is dat onmogelijk bijna. Zeer frusterend.

Beste antwoord door Serenay van KPN

Hoi ​@CAR55, welkom bij de community! Dat is natuurlijk vervelend, zeker als je het gevoel hebt dat opzeggen moeilijker wordt gemaakt dan afsluiten. 

Je kunt Spotify eenvoudig zelf stopzetten, kies de optie abonnement voor Entertainment opzeggen, log daarna in met je KPN ID en dan kun je daar je Spotify stopzetten.

Mocht je daar alsnog tegen een foutmelding (zoals 404) aanlopen, laat dan even weten wat je precies ziet. Dan kijken we met je mee! 😊

1 reactie

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hoi ​@CAR55, welkom bij de community! Dat is natuurlijk vervelend, zeker als je het gevoel hebt dat opzeggen moeilijker wordt gemaakt dan afsluiten. 

Je kunt Spotify eenvoudig zelf stopzetten, kies de optie abonnement voor Entertainment opzeggen, log daarna in met je KPN ID en dan kun je daar je Spotify stopzetten.

Mocht je daar alsnog tegen een foutmelding (zoals 404) aanlopen, laat dan even weten wat je precies ziet. Dan kijken we met je mee! 😊