Skip to main content
Vraag

Spotify opzeggen lukt niet: Staat onder Online aankopen op factuur

• September 26, 2026
  • 7 reacties
  • 60 keer bekeken

"Spotify opzeggen lukt niet, staat onder Online aankopen op factuur

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 27, 2026

Hallo ​@Daisyb ,

Dan kun je opzeggen via Spotify zelf. 

Voor inhoudelijke vragen over het opzeggen van Spotify kun je in jouw situatie terecht op het Spotify Forum of de helppagina van Spotify.

Je hebt een minimale looptijd van één maand. Daarna kun je jouw Spotify abonnement maandelijks aanpassen (wijzigen of opzeggen). Je betaalt per gebruiksperiode van 30 dagen. Wijzigingen gaan daarom pas in per de eerst volgende gebruiksperiode. Je kunt in je accountgegevens op spotify.com of op de Spotify account pagina zien wanneer de volgende maand weer start.

Wil je meer weten hoe “online aankopen” werken? Dat staat hier beschreven:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 27, 2026

Dat lukt dus niet. Want hij staat onder mijn kpn telefoon factuur als online aankoop. Dus bij spotify zelf kan ik niks opzeggen 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 27, 2026

Juist wel bij Spotify opzeggen. Liep jouw abonnement via KPN?, dan zou dat ook zichtbaar zijn in MijnKPN. Nu loopt alleen de betaling via KPN. 

Zie verder mijn eerste reactie.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 27, 2026

Ooit bij een abonnement van kpn spotify genomen. Dus hij verloopt via kpn zegt spotify maar kpn kan me niet verder helpen 

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Daisyb . Welkom hier.

Wat een vervelende situatie.  Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?  Dan kijk ik even mee. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 30, 2026

Hallo ​@Erwin van KPN 

Profiel is verder bij gevuld.

groeten

Erwin van KPN
Moderator

Hmm.  Ik zie inderdaad dat dit een kastje ↔ muur verhaal aan het worden is.  

Ik kan niks beloven maar ik heb , via een omweg contact gezocht met collega's die hier hopelijk iets in kunnen betekenen,. 

Ik kom er volgende week op terug!