Skip to main content
Vraag

Spotify Premium opzeggen lukt niet zelf, maar ook klantenservice kan het niet

• May 19, 2026
  • 8 reacties
  • 77 keer bekeken

Mijn spotify abonement is niet op te zeggen in kpn omgeving en/of play store abonnementen en loopt via KPN, spotify er ook al over gesproken.

Ik wil mijn spotify graag opzeggen help!!

Kan iemand met technisch inzicht in mijn account meekijken?Het hangt samen met mijn mobiele abonnement. Ik heb al 4 x  met jullie nummer 0402 gebeld en dan een uur aan de lijn gezeten, daar konden ze er ook niks mee.

Mijn spotify loopt wel gewoon door…. en de kosten dus ook!

Desnoods zeg ik mijn mobile abo op maar ik wil er vanaf en mijn geld terug!!

8 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 19, 2026

Hallo ​@Rob O. ,

Je kunt het omzetten naar Spotify Free.

Spotify Premium of Family wisselen of opzeggen

Spotify Premium of Family kun je wisselen en opzeggen in MijnKPN. Volg hiervoor de volgende stappen:

1. Log in op MijnKPN met je KPN account.
  2. Ga naar >Producten en kies je Thuis of Mobiel product.
  3. Klik op Wijzig uw pakket en/of extra opties.
  4. Verwijder onder Internet het vinkje bij de Spotify variant die je wilt opzeggen. Wil je wisselen? Vink dan vervolgens de andere aan. Rechts in beeld zie je het nieuwe maandbedrag.
  5. Klik op de knop ‘Volgende’ Plaats een vinkje als je akkoord bent en klik op de knop Plaats bestelling

Let op! Het kan tot een maand duren tot het abonnement omgezet wordt van Spotify Premium of Family naar Spotify Free.

bron: 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 19, 2026

Beste Noordzee, dank maar ik zie nergens bij de produkten Spotify....kan het dus niet verwijderen of aanpassen.

Zowel niet bij mobile als Internet.

Dat is in feite ook het probleem....echter KPN kan of wil het ook niet. 

Zou vanavond teruggebels worsen door dw klantenservice en wat denk je?

Noet teeuggebeld natuurlijk.

Ga mobiel abo maar opzeggen bij KPN.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 20, 2026

26 januaribdit bericht gerkegen en ik betaal nog steeds......gister heeft medewerker van klantenservice een klacht intern ingediend over dit probleem en vandaag ben ik terug gebeld door de klacjten afswling soor een aoort boer biet Harm heet ie geloof ik. Hij  hibg proberen of iets kon doen.......dat was voor moj alweer genoeg. En ja hoor ik moeta het bij Spotify oozeggen en anders in de playstore stopzetten......een herhaling van de afgelopen gesprekken met kpn meederwerkers die tot niets leiden.... toen ik kritisch uitlegde dat dit het niet was verteld meneer doodleuk; zo staat het in mijn scherm dus niet zeuren zo is het......vervomge s gevraagd of hij eens oo KPN community wilde kijken was het meteen; ga ik niet doen doen dit is het......vervolgens werd na mijn boze reactie de verbinding verbroken.....kpn klachten service is er niet voor de klant blijkt. Wat een ingelivelihke organistaie is KPN! Drama en spijt van mijn keuzes.

Zowel van FB klachten groep en hier op community nog niets vernomen van KPN........

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Rob O., het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij maar blijft betalen voor Spotify, terwijl je dit wil stopzetten. Zou je jouw Community profiel in willen vullen?  Dan duik ik de systemen in om alsnog Spotify voor jou op te zeggen en daarmee ook de facturatie te stoppen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 21, 2026

Gedaan,!

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik heb de juiste afdeling aangestuurd om de facturatie nu definitief stop te zetten ​@Rob O. Binnen enkele werkdagen krijg je bericht over de afhandeling.  

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 21, 2026

Beste Jeroen,

Ik laat me verrassen, wat gebeurt er met de maanden die ik teveel betaald heb?

Mvrgr. RoB

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Daar zal een creditering voor volgen ​@Rob O. Dat zal gebeuren gelijk aan de definitieve stopzetting van de facturatie.