Skip to main content
Vraag

Spotify verdwenen van factuur

• May 7, 2026
  • 2 reacties
  • 12 keer bekeken

Ik heb een Spotify Premium abonnement welke gefactureerd wordt via mijn KPN abonnement. Of werd. Bij de laatste factuur niet meer. 

Ik heb KPN gebeld, volgens de klantenservice moest ik Spotify bellen. Maar mijn abonnement is nog wel steeds actief. Ik bel KPN om te zeggen dat ik nu eigenlijk te weinig betaal. 

Daarna naar de winkel. Spotify staat nog wel actief op mijn abonnement. Ik moest afwachten. Het werd waarschijnlijk apart gefactureerd.

Weten jullie of er iets gewijzigd is aan de facturering van Spotify abonnementen? 

2 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 11, 2026

Goedemiddag ​@EJ123456789 en bedankt voorjouw bericht :)

Voor zover ik weet, is er niks veranderd wat betreft de facturatie dus in eerste instantie heb ik hier ook niet meteen een verklaring voor! Daarom wil ik je vragen om de eerstvolgende factuur even af te wachten (die zal rond 3 juni komen) en om te kijken of het dan wel weer in rekening wordt gebracht! Had je hier trouwens ook nog contact over gehad met Spotify en zo ja, ben ik benieuwd of daar ook nog iets is uitgekomen!

• Auteur
  • Topper
  • May 11, 2026

Nee, nog geen contact gehad met spotify, want ik heb geen problemen. Mijn abonnement loopt gewoon door.

Eigenlijk heeft kpn een probleem met mij, omdat ik nu een dienst af neem die ik niet betaal. En daar heb ik kpn op gewezen. Omdat ik toch moet betalen. En omdat ik ook het risico niet wil lopen dat het abonnement opeens beëindigd wordt.