Skip to main content
Beantwoord

Spotify via KPN valt niet te beëindigen

• August 20, 2025
  • 1 reactie
  • 50 keer bekeken

Beste, 

+- 2 jaar geleden heb ik via KPN een abonnement afgesloten op Spotify,  dit is ook altijd vanuit KPN gefactureerd. Echter nu ik ga overstappen wil ik het abonnement opzeggen. Waar ik al bang voor was komt uit. De functie van het aan/uitzetten van het abonnement van Spotify via KPN is niet geregistreerd. Dit houd in dat ik via KPN Spotify niet kan opzeggen. Volgens Spotify moet ik het via jullie opzeggen en zij bieden verder geen enkele klantenservice aan. Vriendelijk doch dringend vraag ik jullie om dit abonnement op te zeggen of een optie te creëren zodat ik hem zelf kan opzeggen. 

Persoonlijke gegevens en details stuur ik graag privé door. 

Hopende op een (voor de verandering) behulpzame actie vanuit KPN.

Met vriendelijke groet, 

Sander

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Sander1995 en welkom bij de KPN Community. Niet handig dat het opzeggen niet lukt, dus ik wil je aanraden om hier een belafspraak met ons over te maken. 
Mijn collega kan dit dan verder met je oppakken en ik ga er vanuit dat het dan snel geregeld is. 🙂

Mocht gebeld worden niet handig werken voor je dan kun je ons ook een privébericht sturen via Facebook of X. Stuur dan ook gelijk je gegevens mee van het abonnement waar het om gaat (naam contractant, adresgegevens, 06-nummer als het om een mobiel abonnement gaat), dan kunnen mijn collega's daar dit ook direct met je oppakken. 

Hopelijk lukt het zo! 

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 21, 2025

Hi ​@Sander1995 en welkom bij de KPN Community. Niet handig dat het opzeggen niet lukt, dus ik wil je aanraden om hier een belafspraak met ons over te maken. 
Mijn collega kan dit dan verder met je oppakken en ik ga er vanuit dat het dan snel geregeld is. 🙂

Mocht gebeld worden niet handig werken voor je dan kun je ons ook een privébericht sturen via Facebook of X. Stuur dan ook gelijk je gegevens mee van het abonnement waar het om gaat (naam contractant, adresgegevens, 06-nummer als het om een mobiel abonnement gaat), dan kunnen mijn collega's daar dit ook direct met je oppakken. 

Hopelijk lukt het zo!