Skip to main content
Vraag

Spotify wordt nog in rekening gebracht als online aankoop

• December 21, 2025
  • 4 reacties
  • 0 keer bekeken

Mag hetzelfde probleem ook voor mij opgelost worden? Iedereen verwijst naar elkaar maar dit lijkt dus toch vanuit kpn op te lossen zijn. 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

4 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • December 24, 2025

Goedemorgen ​@Balkski , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Je bent hier aan het juiste adres want ik help je hier graag mee verder! Zou jij je profiel willen invullen met je achternaam, postcode en huisnummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN (onder persoonlijke opmerkingen)? Dan ga ik daarna mijn best doen om het voor je te beëindigen. 

Geef me maar een seintje wanneer het gelukt is met je profiel!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 24, 2025

Goedemorgen ​@Balkski , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Je bent hier aan het juiste adres want ik help je hier graag mee verder! Zou jij je profiel willen invullen met je achternaam, postcode en huisnummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN (onder persoonlijke opmerkingen)? Dan ga ik daarna mijn best doen om het voor je te beëindigen. 

Geef me maar een seintje wanneer het gelukt is met je profiel!

Invullen is gelukt! Dank alvast 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • December 24, 2025

Dankjewel ​@Balkski :)
Kan het zijn dat Spotify onderdeel is van jouw mobiele abonnement? Ik heb even gekeken op basis van de gegevens die je bij je profiel had ingevuld en kom daar alleen een abonnement tegen voor Internet & bellen maar daar zit geen Spotify Premium bij. Daarom vermoed ik dat het onderdeel is van je mobiele abonnement. Zou je anders je 06 nummer nog willen toevoegen aan je profiel? Alvast dank weer!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 24, 2025

Klopt, het staat op de factuur van mijn mobiele abonnement