Skip to main content

Goedemiddag,

Ik ben al weken bezig om mijn 'ten onrechte” in rekening gebracht Spotify abonnement stop te zetten. Tot mijn schrik zag ik 3 weken geleden dat ik al maanden ten onrechte hiervoor betaal terwijl ik geen abonnement heb bij Spotify. Ik wordt door Spotify (waar ze niets van mij kunnen vinden) en KPN (wij krijgen opdracht van Spotify) van het kastje naar het muurtje gestuurd. 

Nu zie ik op het forum de case van een andere KPN-er (Ernst...) die ditzelfde probleem had en uiteindelijk door KPN is opgelost. 

Ik wordt er een beetje moedeloos van dat ik iedere maand ten onrechte voor iets betaal.

Hopend dat dit bericht hier een einde aan kan maken.

Marcia van KPN heeft dit ook voor een ander klacht gedaan.

Groet,

Ben

Hoi ​@Bennie1968. Welkom op de KPN Community! Als je zo heen en weer gepingpongd wordt tussen ons en Spotify, dan weet je op een gegeven moment ook niet meer wie het nou moet oplossen. Goed dat je je hier meldt. Ik wil eens gaan kijken of ik het wel voor jou kan stopzetten. Kun je daarvoor je profiel met je gegevens (achternaam, postcode en huisnummer, laatste 3 cijfers van je IBAN onder persoonlijke opmerkingen) invullen? Dan ga ik er voor je achteraan. 

Hi Arjan,

Bedankt voor je hulp. Gedaan.

@Bennie1968 Wellicht is het dan tevens verstandig om wachtwoorden te wijzigen en nergens dezelfde inloggegevens gebruiken maar verschillende wachtwoorden.

Op deze manier verklein je de kans dat anderen ongeoorloofd met jouw gegevens aan de haal gaan en van allerlei (online) diensten gebruik maken op jouw kosten. 

Dank je voor het invullen! Ik heb een bericht gestuurd naar een achterliggende afdeling met het verzoek om het stop te zetten. Ik laat je weten wanneer het opgepakt is. 

Edit - Na betere bestudering van je gegevens zie ik op de laatste factuur geen Spotify meer terugkomen als Online aankoop. Het is dus al gelukt om het eerder stop te zetten :)

Hi Arjan, bedankt. Ik zie inderdaad nu ook dat het niet meer op de factuur staat.

Reageer