Skip to main content

Waarom wordt mijn abonnementen niet stopgezet ik heb alles wat ik heb opgestuurd ik woon nu in Amerika ik krijg alleen een melding dat mijn papieren van gemeente niet geaccepteerd worden ik heb geen andere gegevens dan wat ik laatst gestuurd heb en toch willen jullie van mij abonnementen kosten hebben ik heb op 16 oktober een emigratie bewijs gestuurd 

ik hoop dat jullie het begrijpen dat ik het raar vindt dat het formulier van de gemeente niet is geaccepteerd er staat een datum en handtekening van de gemeente ambtenaar op en een gemeente stempel 

ik wil dat ik nu een mail krijg van jullie waarom jullie niet kunnen opzeggen van mijn abonnementen 

Hoi ​@Sarayan 

Oei! dat is uiteraard niet mooi en zeker niet fijn, zeker nu je al in Amerika woonachtig bent.
In dit soort gevallen, kun je allerbeste even telefonisch contact opnemen met de Afdeling Opzeggingen en Contractbeheer van KPN.
Een medewerker die je te spreken krijgt, kan dan alles voor je nazoeken en tevens actie ondernemen, om alsnog je abonnement volledig stop te zetten.

Dit kan helaas niet via de community van KPN.

Telefoonnummers als je in Amerika bent:

• Vaste telefoonlijn: 0031-612001200
  • Mobiele telefoon: +31-612001200

Houdt wel rekening met gesprekskosten, als je belt met een Amerikaanse vaste telefoon of een mobiele telefoon.

Openingstijden (Nederlandse Tijd):

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten 

Reageer