Skip to main content
Beantwoord

Storingsmeldingen worden verstuurd naar oud e-mailadres, facturen naar het juiste adres. Hoe pas ik dit aan?

• October 8, 2025
  • 5 reacties
  • 44 keer bekeken

Storings meldingen wegens werkzaamheden en dergelijk, komen hier op mijn oude email adres binnen. Facturen komen wel op het juiste email adres binnen. Het zou prettig zijn als de andere meldingen daar ook binnen komen.

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@comtel. Welkom terug op de Community! Ik kan mij voorstellen dat je storingsmeldingen en facturen gewoon op één adres wil binnen krijgen. En dat is ook mogelijk. 

Ik denk wel dat er iets mis gaat in de registratie van je gegevens, want normaal gesproken gaat wel alles naar één adres. Dat kan naar verwachting alleen recht gezet worden door middel van even te bellen met de helpdesk. Of er moet een pop-up naar voren komen als je inlogt op de MijnKPN app. Dat zou misschien kunnen. Anders kun je een belafspraak maken en dan bellen we je op een moment dat het voor jou uitkomt. 

Laat maar weten of het gelukt is via de helpdesk!

5 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • 3833 reacties
  • October 8, 2025

Heb je alle emailadressen aangepast in “Mijn KPN” ?

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+12
  • Moderator
  • 2731 reacties
  • Antwoord
  • October 10, 2025

Hoi ​@comtel. Welkom terug op de Community! Ik kan mij voorstellen dat je storingsmeldingen en facturen gewoon op één adres wil binnen krijgen. En dat is ook mogelijk. 

Ik denk wel dat er iets mis gaat in de registratie van je gegevens, want normaal gesproken gaat wel alles naar één adres. Dat kan naar verwachting alleen recht gezet worden door middel van even te bellen met de helpdesk. Of er moet een pop-up naar voren komen als je inlogt op de MijnKPN app. Dat zou misschien kunnen. Anders kun je een belafspraak maken en dan bellen we je op een moment dat het voor jou uitkomt. 

Laat maar weten of het gelukt is via de helpdesk!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • October 10, 2025

Dank voor de reactie, Arjan.

Toch vreemd, dat een communicatie bedrijf intern zo gebrekkig communiceert.

Eerst moet ik deze W10 pc opnieuw inrichten, anders communiceer ik ook niet meer.

Later zal ik de helpdesk raadplegen.

Leen59
Wijsgeer
  • 1199 reacties
  • October 10, 2025

Misschien gelijk Windows11 proberen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • October 31, 2025

De pc is niet meer. W11 werkt niet op een pc die ooit W7 had (iets met uefi). Nu tik ik op een oud notebookje. Mijn oude email adres is inmiddels verwijderd. Alle relevante adressen  hebben de wijziging ruim voor die tijd doorgekregen. Laat nu de meldingen maar komen😄.