Skip to main content
Antwoord

Suggestie voor KPN: gratis ESPN en/of Ziggo Sport aanbieden aan vaste klanten

• October 28, 2025
  • 12 reacties
  • 151 keer bekeken

Mario27
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3

Ik hoorde van mijn schoonvader vandaag dat hij een jaar lang gratis espn compleet krijgt bij Ziggo omdat ze blij zijn dat ie al zolang bij hun zit. Tevens krijgt ie ook het ziggo sportpakket voor ik meen een half jaar.. is dat niet ook iets voor KPN om dat voor hun vaste klanten te doen?🙏😊

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Mario27. Dat zijn zeker leuke extraatjes en ik denk dat je je dan ook als klant gewaardeerd voelt als je zo'n aanbod krijgt. Dus het is zeker een goede suggestie. Echter maakt KPN ook graag winst, dus dat is de andere kant van de medaille waar rekening mee gehouden moet worden ;) 

Voor vaste klanten die meerdere producten afnemen hebben we al een leuke Combivoordelen zoals ​@Michel.uit.Arnhem mooi uitlegt. Je combineert al genoeg (15 punten!), dus daar ben je al goed mee bekend. Het zou mooi zijn dat er nog wat extra levels zouden zijn, maar we kunnen helaas niet oneindig voordelen blijven uitdelen. Dan zouden we het internetabonnement weer duurder moeten maken bijvoorbeeld en dat willen we ook niet. 

Naast de Combivoordelen hebben we trouwens nog wel leuke extraatjes in de vorm van KPN Voor Jou en ook zijn er leuke deals te scoren via KPN Seaters. Daar kun je ook altijd je voordeel mee doen. 

12 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • October 28, 2025

Dat zit dus bij combivoordeel

Mario27
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • October 29, 2025

Oke maar dat heb je al vanaf 8 punten, level 3, ik heb er inmiddels al15….

• October 29, 2025

Wat is dan het probleem? 

Mario27
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • October 29, 2025

Wat is dan het probleem? 

Dat is het dubbele aantal punten..😉

• October 29, 2025

Wat is dan het probleem? 

Dat is het dubbele aantal punten..😉

Nogmaals de vraag: wat is dan het probleem? Je wilde gratis ESPN, je hebt gratis ESPN. Wat dan?

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Mario27 

Dat je inmiddels 15 punten hebt opgebouwd bij combivoordelen, is uiteraard fijn maar kun je voor de rest niets mee.

Je kunt maar voor één steamingdienst tegelijk kiezen, dus ESPN zoals je momenteel al afneemt of een ander streamingdienst die bij Level 3 hoort.
Je kunt wel één keer per maand wisselen van streamingdienst, mocht je dat willen.
Ziggo sport wordt binnen de combivoordelen niet aangeboden, en dat zal ook niet gaan gebeuren omdat Ziggo de grote concurrent is van KPN.

Daarnaast is er nog een groep klanten die helemaal niets geven om sport, en daar moet KPN ook rekening mee houden, dus vandaar de verschillende keuze’s bij combivoordeel.

Of KPN nog gaat komen met een Level 4 (met meer keuze opties) is op dit moment nog helemaal niet bekend of ter spraken, maar zou op zich wel van toegevoegde waarde zijn voor klanten met een hoog punten aantal die meer dan 10 punten hebben opgebouwd.

Mario27
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • October 29, 2025

Hoi ​@Mario27 

Dat je inmiddels 15 punten hebt opgebouwd bij combivoordelen, is uiteraard fijn maar kun je voor de rest niets mee.

Je kunt maar voor één steamingdienst tegelijk kiezen, dus ESPN zoals je momenteel al afneemt of een ander streamingdienst die bij Level 3 hoort.
Je kunt wel één keer per maand wisselen van streamingdienst, mocht je dat zou willen.
Ziggo sport wordt binnen de combivoordelen niet aangeboden, en dat zal ook niet gaan gebeuren omdat Ziggo de grote concurrent is van KPN.

Daarnaast is er nog een groep klanten die helemaal niets geven om sport, en daar moet KPN ook rekening mee houden, dus vandaar de verschillende keuze’s bij combivoordeel.

Of KPN nog gaat komen met een Level 4 (met meer keuze opties) is op dit moment nog helemaal niet bekend of ter spraken, maar zou op zich wel van toegevoegde waarde zijn voor klanten met een hoog punten aantal die meer dan 10 punten hebben opgebouwd.

Hoi Michel, bedankt voor je uitgebreide antwoord! Dat is duidelijk en kan ik wat mee.. Dank je wel!👍

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Mario27 

Ik heb je graag voorzien van een duidelijk antwoord.
Fijn dat je daar wat mee kunt, daar doe ik het ook voor.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 30, 2025

Hoi ​@Mario27. Dat zijn zeker leuke extraatjes en ik denk dat je je dan ook als klant gewaardeerd voelt als je zo'n aanbod krijgt. Dus het is zeker een goede suggestie. Echter maakt KPN ook graag winst, dus dat is de andere kant van de medaille waar rekening mee gehouden moet worden ;) 

Voor vaste klanten die meerdere producten afnemen hebben we al een leuke Combivoordelen zoals ​@Michel.uit.Arnhem mooi uitlegt. Je combineert al genoeg (15 punten!), dus daar ben je al goed mee bekend. Het zou mooi zijn dat er nog wat extra levels zouden zijn, maar we kunnen helaas niet oneindig voordelen blijven uitdelen. Dan zouden we het internetabonnement weer duurder moeten maken bijvoorbeeld en dat willen we ook niet. 

Naast de Combivoordelen hebben we trouwens nog wel leuke extraatjes in de vorm van KPN Voor Jou en ook zijn er leuke deals te scoren via KPN Seaters. Daar kun je ook altijd je voordeel mee doen. 

Mario27
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • October 30, 2025

Hallo Arjan, dankjewel voor je antwoord! Dat van de leuke extra’s ben ik ook op de hoogte.. ben al een paar keer bij nederlands elftal geweest😉👍

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 31, 2025

Hallo ​@Mario27 ,

Ik snap jouw enthousiasme voor gratis zenderpakketten en vast ook kortingen. Maar uiteindelijk moet KPN ook voor de doorgifte van die zenders betalen aan de zendereigenaren. Dat betekent dat die kosten dan doorberekend gaan worden naar alle klanten. 

Vanwege die reden ben ik persoonlijk helemaal geen voorstander van combivoordelen met gratis zenderpakketten en andere gratis producten. Mijn eigen mening is dat ik liever een goedkoper basisabonnement heb en dat alle extra’s tegen meerkosten af te nemen zijn voor de klanten die daar behoefte aan hebben. 

Bekend voorbeeld is ESPN. Zij hebben een contract afgesloten met KPN waarbij KPN een vast bedrag betaalt voor iedere klant. Ongeacht of die klant het volledige ESPN-zenderpakket afneemt. Dit betekent dat iedere klant van KPN hier aan meebetaalt. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hallo Arjan, dankjewel voor je antwoord! Dat van de leuke extra’s ben ik ook op de hoogte.. ben al een paar keer bij nederlands elftal geweest😉👍

Jij weet hoe je deals moet scoren dus 😄 En lang niet verkeerd om dan het Nederlands elftal uit te kiezen!