Skip to main content
Beantwoord

Telefoon verloren en abonnement staat op een oud adres, hoe kom ik aan een nieuwe simkaart?

• April 6, 2025
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Ik ben helaas mijn telefoon verloren. Nu gaat alles op belafspraak en via sms code. Ook staat mijn oude adres er nog in. Ook dat kan ik niet veranderen zonder mijn telefoonnummer. Hoe krijg ik nou een nieuwe simkaart op het juiste adres??

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@KasperGeert, wat balen dat je jouw telefoon bent kwijtgeraakt. Het beste in dit geval is het om langs te gaan bij een KPN winkel. Via de klantenservice zal het aanvragen nu helaas niet gaan i.v.m. verificatie die via sms gaat. 

Eventueel kun je ook in de KPN winkel een nieuw toestel aanschaffen. Tevens kan ook in de KPN winkel het adres worden aangepast, zodat alle gegevens weer correct in de administratie staan. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 6, 2025

Beste ​@KasperGeert morgen even bellen met 0800 0402 of vandaag contact opnemen via Facebook of X.

• April 6, 2025

Langs een KPN winkel gaan met geldig legitimatiebewijs. Dat is de enige manier denk ik. Dan krijg je meteen een simkaart. En je kan je adres goed laten zetten.

Bellen of via Facebook/Twitter contact  maken heeft denk ik niet veel zin. Jij kan via telefoon/internet nu op geen enkele manier bewijzen dat jij het echt zelf ben.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 8, 2025

Hallo ​@KasperGeert, wat balen dat je jouw telefoon bent kwijtgeraakt. Het beste in dit geval is het om langs te gaan bij een KPN winkel. Via de klantenservice zal het aanvragen nu helaas niet gaan i.v.m. verificatie die via sms gaat. 

Eventueel kun je ook in de KPN winkel een nieuw toestel aanschaffen. Tevens kan ook in de KPN winkel het adres worden aangepast, zodat alle gegevens weer correct in de administratie staan.