Skip to main content
Vraag

Tijdelijk mobiel abonnement opgezegd maar KPN blijft factureren

• August 25, 2026
  • 4 reacties
  • 44 keer bekeken

Ik heb een tijdelijke sim aangevraagd tijdens de periode dat ik in Nederland was. Na uren zoeken over hoe ik deze kon opzeggen, heb ik het juiste formulier gevonden. Ik heb toen een bevestiging van opzegging gekregen maar krijg nu weer een factuur. Inmiddels ben ik 90 euro verder voor 8 weken nederland… Ik kan niemand bereiken om dit aan te kaarten, maar moet een bericht posten in de community? Is mijn abonnement nou eindelijk opgezegd??

AUB kan iemand mij gewoon een mail sturen of bereikbaar zijn op de chat! Echt super onhandig dit.

4 reacties

voordat ik een standaard antwoord krijg, wat ik wil is een manier om CONTACT te krijgen met KPN, een tijd wanneer ik met een medewerker kan chatten if iemand die mijn proactief contacteert.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@maaktnietuit12345 

Welkom op de community van KPN.

Om te checken of je opzegging online goed is binnengekomen bij KPN of om een mobiel abonnement op te zeggen, kun je het beste altijd bellen met de klantenservice van KPN.
Dat is de snelste manier om je abonnement op te zeggen.

KPN is helaas niet bereikbaar via de e-mail of een chat!
Dus een mail sturen of chatten met een medewerker is dus niet mogelijk.

De klantenservice van KPN is bereikbaar op 0800-0402 (binnen Nederland) of +31 6 12001200 (vanuit het buitenland).

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag opzeggen.

Je krijgt dan een medewerker aan de lijn, die jouw van A tot Z kan helpen bij het opzeggen van je mobiele abonnement, en tevens controleren of je online opzegging goed is binnengekomen.

Openingstijden klantenservice (Nederlandse tijd) voor opzeggen:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur.
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Opzeggingen kunnen helaas niet verwerkt worden via de community van KPN.

maar ik heb toch een bevestiging van opzegging gehad? Waar zie ik dat dan terug in MIJNKPN? Want nu kan ik dat nergens vinden. Helaas kan ik niet bellen vanuit het buitenland, tenzij het via whatsapp ook kan?

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 26, 2026

Je kunt vanaf het buitenland wel bellen ​@maaktnietuit12345 
+31 6 1200 1200

Tevens is de mogelijkheid om contact te maken met Instagram, Facebook, Bluesky of X.

Zoals  @Michel.uit.Arnhem ook al zegt, kun je via het forum niet opzeggen.