Skip to main content
Vraag

Tips voor hoge korting voor vaste klant

• July 18, 2026
  • 5 reacties
  • 114 keer bekeken

Ik ben al 46 jaar abonnee van KPN.  Ik hoor overal om mij heen dat klanten hoogte kortingen weten te verkrijgen. Dus trok ik mijn stoute schoenen maat 43 aan en ging informeren bij de klantenservice. Die dame kon mij een giga aanbieding doen: het scheelde wel 12 cent per maand. Ik klapte even dicht. Geweldig, wat knap dat je dat zo voor elkaar hebt weten te krijgen. Wat ben ik blij dat ik al zolang abonnee bij KPN ben.

Maar nu even serieus: wie kan mij tips geven hoe ik een aanzienlijke korting kan lospeuteren bij deze krenten-gigant? Zelfs de apparatuur die ik zo’n 20 jaar gekregen kreeg, hoeft niet vernieuwd te worden. Ik heb het vervelende gevoel (ik denk samen met vele andere senioren) dat ik vreselijk genaaid word door KPN en veel te veel betaal voor te weinig en gedateerde spullen.

tip: geef vaste klanten, bijvoorbeeld te beginnen na 10 jaar abonnee, voor ieder jaar dat zij abonnee zijn 1% korting. Gratis tip. Graag gedaan. Laat maar zien in mijn volgende maandafrekening. 

5 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • July 18, 2026

Geen enkele provider heeft behoefte aan een loyale klant. Beter nog, ze willen het liefst een goed betalende klant.. Helaas is het zo in de wereld van internetten dat je gewoon jaarlijks je provider de rug moet toekeren, om vervolgens bedolven te worden met playstations, tv’s en gratis zenderpakketten. Het enige wat KPN doet is een nieuw prijsplan bieden en met dooddoeners rondsmijten zoals voordelen op de vrijdag (waar niemand op zit te wachten) en combivoordelen. Het ergste is nog dat de met cadeaus beloonde nieuwe klant ook nog is mag meegenieten van die voordelen. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 18, 2026

Hallo ​@Tips van vaste klanten ,

Je kunt (indien maximaal 90 dagen voor einde contract) jouw abonnement aanpassen (en goedkoper maken) door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2026) propositie en KPN TV+. 

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak

Het kan ook via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

https://community.kpn.com/kpn-tv-11/feature-requests-kpn-tv-box-587354?tid=587354&fid=11

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@Tips van vaste klanten. Welkom op de KPN Community! Je doet je naam eer aan en begint gelijk met een goede tip. Dank daarvoor. 

We hebben ook zeker goed nagedacht hoe we onze vaste klanten toch leuke voordelen en kortingen kunnen bieden, die ​@Chrizziey al benoemd, en dat doen we in de vorm van Combivoordelen. Als je je Internet (en TV) abonnement combineert met je Mobiel abonnement, dan krijg je van ons gratis diensten erbij en een leuke korting op je mobiele kosten. Wil je daar meer over weten dan kun je terecht op onze Kennisbank. 

Natuurlijk waarderen wij het dat je al zo'n lange tijd klant bent bij ons en hopelijk hebben wij dat kunnen terugbetalen met goede kwaliteit van de diensten en een goede service wanneer je dat nodig had. Dat is ook waar wij als KPN op willen inzetten en wij zijn minder bezig de goedkoopste te zijn. Je kunt nog wel eens controleren of de tip van ​@Noordzee hierboven je wel helpt om je pakket wat voordeliger te maken. Je gaat dan ook over naar nieuwe TV+-ontvangers die alle nieuwe klanten krijgen. 

We denken zeker graag met je mee om je weer een tevreden klant te laten worden. 

Forum|alt.badge.img+16
  • July 20, 2026

We hebben ook zeker goed nagedacht hoe we onze vaste klanten toch leuke voordelen en kortingen kunnen bieden, die ​@Chrizziey al benoemd, en dat doen we in de vorm van Combivoordelen. Als je je Internet (en TV) abonnement combineert met je Mobiel abonnement, dan krijg je van ons gratis diensten erbij en een leuke korting op je mobiele kosten. Wil je daar meer over weten dan kun je terecht op onze Kennisbank.

@Arjan van KPN Nu wordt mijn reactie verkeerd geïnterpreteerd. Ik haalde dit aan niet omdat je als vaste klant ook leuke voordelen krijgt, maar iedere klant dit krijgt, ook de nieuwe klant die net een hele nieuwe inboedel van KPN heeft gekregen op kosten van de vaste klant.  Door dit als een positief iets te draaien vind ik bijzonder.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

We geven er beide even een andere draai aan en ik wilde jou niet het gevoel geven dat je reactie over het hoofd wordt gezien. Jouw reactie en standpunt hierin blijft gewoon staan :)