Skip to main content
Vraag

Track & trace voor welkomstcadeau nog niet ontvangen

• January 27, 2026
  • 8 reacties
  • 79 keer bekeken

Ik heb helaas zelf hier achter aan moeten gaan, krijg nou te horen dat er is gemaild naar desbetreffende afdeling die hier over gaat. En zal een mail of een bericht krijgen? Ik hoop niet dat het lang gaat dure. 

8 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • January 27, 2026

@Redouannn 

Je wacht op een Playstation ?  Die Playstation actie van de KPN was een dermate succes dat er veel nieuwe klanten op een wachtlijst zijn gezet. Die nieuwe klanten moeten - jammer maar helaas - nog (even ???) geduld hebben.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 27, 2026

Nee, stofzuiger van Dysen .

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 28, 2026

Dus op zowel PS5-gebied als bij stofzuigers lopen jullie achter?

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • January 28, 2026

Zou heel goed kunnen …………..

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 28, 2026

Kunnen we achterhalen wat er precies aan de hand is?? Ik heb het abonnement specifiek daar voor genomen. Tot op heden is het mij echter nog steeds niet duidelijk wat er speelt.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 28, 2026

Hallo ​@Redouannn ,

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, verstuurt men binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door de partner Sidekix. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: ze sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met KPN. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Zij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

bron:

Ik heb in een paar andere topics gelezen dat er deze week mails zijn verstuurd met een track&trace. Even geduld dus nog.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 28, 2026

Sinds 5jan is me internet actief en factuur sinds 7jan.

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Redouannn .  Welkom hier.

Jammer dat het cadeau op zich laat wachten. Heb je bovenstaande link wel even doorgenomen en voldoe je aan alle voorwaarden? Ik vraag dit even voor de zekerheid.

Verder wil ik ook graag zeker weten dat de actie in jouw orderbevestiging is benoemd. Is dat het geval?