Skip to main content
Vraag

TV+ box bestellen lukt niet, er is een lopende bestelling. Wat nu?

• April 29, 2026
  • 2 reacties
  • 30 keer bekeken

Ja ik weet het, dit is een bekend probleem en na een melding bij KPN service zou het verholpen moeten zijn. Maar ik ben nu al bijna 14 dagen bezig om de melding weg te krijgen én ik zit zonder tv omdat ik een glasvezel router heb gekregen die op een heel andere plaats in de kamer staat, zodat de kabel van mijn bekabelde tv ontvanger er niet meer in past. En ja daar is een simpele oplossing voor: een aanpassing in mijn abonnement zodat ik een andere ontvanger krijg met WIFI. MAAR DAT WERKT DUS NIET vanwege deze melding. Ik ben ten einde raad en weet niet wat ik nu nog moet doen om het verholpen te krijgen!!!! Help me aub!! 

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 29, 2026

Kun je niet tijdelijk een langere netwerkkabel gebruiken? Het is dezelfde ruimte tenslotte. Zo'n kabel is bij bouwmarkten te kopen. 

Geen smart-tv? Of wel, gebruik dan de app. Te downloaden uit de app store in de tv.

Voor het probleem, een wijziging die blijft hangen, kun je het beste een terugbelverzoek (zie onderaan) gebruiken. 

Ik ken het probleem. Het is bij mij ook overkomen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 30, 2026

Peter, bedankt voor je reactie! Nee het is een andere ruimte. Hij staat nu in de meter kast. Het is voor mijn pa van 92 jaar en die heeft idd geen SmartTV en ook geen Smartphone. Ik heb al 3x telefonisch contact gehad en iedere keer zeggen ze dat het binnen enkele dagen opgelost moet zijn. Ik ga maar weer een bel afspraak maken…