Skip to main content
Vraag

TV-cadeau ontbreekt na overstap naar KPN: voucher of levering niet ontvangen

• August 7, 2026
  • 4 reacties
  • 49 keer bekeken

Onderwerp: Overgestapt voor TV-cadeau, maar staat niet op contract (bedenktijd helaas net voorbij)

Beste KPN Moderators,

Onlangs ben ik met mijn TV en Internet abonnement overgestapt naar KPN. De belangrijkste reden voor mijn overstap was de lopende actie waarbij ik een TV als welkomstcadeau zou krijgen. Mijn abonnement is inmiddels actief.

Nu de annuleringstermijn net een week is verstreken, ben ik er tot mijn schrik achter gekomen dat de TV helemaal niet geleverd gaat worden. Ik heb geen voucher ontvangen en op mijn contract staat ook niets over de TV vermeld. Er is ergens in het bestelproces of de administratie iets flink misgegaan, want ik heb destijds specifiek voor deze actie gekozen en heb ook geen gebruik gemaakt van andere kortingen of mobiele abonnementen.

Omdat de bedenktijd nu net voorbij is, kan ik niet meer terug, maar ik heb nu niet het welkomstcadeau gekregen dat mij wel is beloofd en waarvoor ik ben overgestapt.

Zou een van de moderators hier handmatig in het systeem naar willen kijken en dit alsnog recht kunnen zetten met de logistieke afdeling/Sidekix? Mijn klantgegevens staan ingevuld in mijn forumprofiel.

ik heb op 5 juni gebruik gemaakt van de actie voor de tv en de kpn apparatuur is 15 juli geplaatst door de kpn monteur 

Alvast bedankt voor de hulp!

4 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Briankent 

Welkom op de community van KPN.

Helaas kunnen de moderators jouw hiermee niet helpen, omdat ze geen toegang hebben tot het bestelsysteem, daarvoor dien je echt even de klantenservice te bellen op 0800-0402.

Daarnaast is de kans heel klein dat er nog iets gedaan kan worden aan jouw welkomstcadeau, omdat je inmiddels al buiten de wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht) bent, en je contract dus niet meer aangepast kan worden, ook omdat het welkomstcadeau een onderdeel is van je overeenkomst met KPN.

Waarschijnlijk heb je per ongeluk gekozen voor de actie van 35,- euro per maand, die bij een 1-jarig contract 6 maanden is en bij een 2-jarig contract 9 of 12 maanden.
Dit kun je terug vinden op de toegestuurde overeenkomst en prijsoverzicht bij de bevestiging, nadat je jouw bestelling bij KPN had geplaatst.
Dus controleer dit eerst even!

Een gekozen welkomstcadeau of tijdelijke korting kan niet meer gewijzigd worden na het afsluiten van het abonnement, wel kun je jouw bestelling binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen annuleren/opzeggen.

Als je voor de televisie had gekozen, had dit vermeld moeten staan in de bevestiging die je hebt ontvangen vanuit KPN.

Het enigste wat je nu dus kunt doen, is zelf even bellen met de klantenservice van KPN.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag internet.

De medewerker die je te spreken krijgt, kan dan je bestelling erbij pakken en controleren voor welk welkomstcadeau je hebt gekozen.
Is daar eventueel toch een fout in gemaakt, dan kan de medewerker daar direct actie op ondernemen.

De klantenservice is bereikbaar:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten, behalve bij storingen of technische problemen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 9, 2026

Hoi Michel, bedankt voor je reactie maar ik wil antwoord van een moderator.

groetjes Brian 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 9, 2026

Daarom zegt ​@Michel.uit.Arnhem ook dat je moet bellen, dan kan het uitgezocht worden door een moderator ​@Briankent 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi Michel, bedankt voor je reactie maar ik wil antwoord van een moderator.

groetjes Brian 

Hoi ​@Briankent 

Een moderator kan jouw hierbij niet helpen, omdat een moderator niet in het bestelsysteem kan kijken, maar een klantenservice medewerker wel.
Ook een moderator zal je verwijzen naar de telefonische klantenservice.

Een moderator heeft maar beperkte middelen en is er hoofdzakelijk om alles op de community in goede banen te leiden, en waar mogelijk bij te staan met raad en daad.
Een moderator is geen klantenservice medewerker, die in vrijwel alle systemen kan.

Dus even de telefoon ter hand nemen, en bellen (0800-0402) met de klantenservice dan kan de medewerker alles voor je controleren en eventueel actie ondernemen.