Skip to main content
Beantwoord

Tv-ontvanger kwijtgeraakt bij verhuizen, ik krijg boete omdat ik die niet terugstuur

• May 6, 2025
  • 2 reacties
  • 248 keer bekeken

Ik heb zojuist melding gemaakt van het feit dat ik mijn 2e televisie ontvanger kwijt ben die ik vanwege mijn verhuizjng op miet sturen. De andere ontvanger en modem heb ik netjes opgestuurd. Zoals in dit forum vermeld heb ik uw klantenservice gebeld. Ik krijg het antwoord dat ik een factuur opgestuurd krijg vanwege het zoekmaken van de ontvanger. In eerdere berichten zie ik coulantie bij dit probleem, hoe kan dit nou?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Patricia1969. Welkom op de community! Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat er iets mis is gegaan met het terugsturen van de tweede tv-ontvanger. Goed dat je al contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Ik snap dat je schrikt van het bericht dat je een factuur krijgt. Zeker als je op het forum hebt gelezen dat er soms coulant wordt omgegaan met dit soort situaties. Soms kunnen we een uitzondering maken, maar dat hangt af van de situatie. Bijvoorbeeld of er een verzendbewijs is, of wanneer je spullen hebt teruggestuurd. Helaas kunnen we jou hierin via deze weg niet verder helpen. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. Meer over het retoursturen van KPN apparatuur lees je in het topic hieronder.  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • May 6, 2025

Beste ​@Patricia1969 overeenkomstig de voorwaarden kan en mag KPN je een factuur sturen voor de vervangingswaarde van de niet-ingeleverde apparatuur.

Ieder geval wordt persoonlijk bekeken en beoordeeld, dus vergelijken met andere zaken is zinloos.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Patricia1969. Welkom op de community! Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat er iets mis is gegaan met het terugsturen van de tweede tv-ontvanger. Goed dat je al contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Ik snap dat je schrikt van het bericht dat je een factuur krijgt. Zeker als je op het forum hebt gelezen dat er soms coulant wordt omgegaan met dit soort situaties. Soms kunnen we een uitzondering maken, maar dat hangt af van de situatie. Bijvoorbeeld of er een verzendbewijs is, of wanneer je spullen hebt teruggestuurd. Helaas kunnen we jou hierin via deze weg niet verder helpen. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. Meer over het retoursturen van KPN apparatuur lees je in het topic hieronder.  

Â