Skip to main content
Beantwoord

Verkeerd rekeningnummer op creditfactuur

• November 21, 2024
  • 5 reacties
  • 50 keer bekeken

Ik ben ruim een maand geleden overgestapt op een andere provider van mobiele telefonie.
Is allemaal goed gegaan. Maar nu ontvang ik een creditfactuur van KPN, maar daar staat een verouderd bankrekening nummer op. Die werkt al jaren niet meer, dus daar kunnen ze mijn geld niet naar overmaken.
In Mijn KPN probeer ik het bankrekeningnummer te wijzigen, maar dat lukt niet omdat KPN mijn oude nummer niet meer herkent.

Hoe kani k zorgen dat KPN het bedrag naar mijn juiste bankrekening overmaakt??

Beste antwoord door Marcia van KPN

Goedemorgen ​@JoanneB, welkom! Daarvoor is inderdaad even contact met de klantenservice nodig. Je kunt gemakkelijk een belafspraak inplannen op een moment dat het jou uitkomt. Heb je inmiddels contact met ons gehad? En is het nu opgelost?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • November 21, 2024

Morgen even de klantenservice bellen 0800-0402  vanaf 8 uur 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 26, 2024

Goedemorgen ​@JoanneB, welkom! Daarvoor is inderdaad even contact met de klantenservice nodig. Je kunt gemakkelijk een belafspraak inplannen op een moment dat het jou uitkomt. Heb je inmiddels contact met ons gehad? En is het nu opgelost?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 26, 2024

Hallo Marcia,
Vrijdag heb ik contact gehad met een vriendelijke meneer van de Serviceafdeling. Helaas is het probleem nog niet opgelost.
Hij kon in het systeem zien dat mijn abo is geannuleerd, en dat het creditbedrag is overgemaakt.
Hij kon echter niets in het systeem wijzigen. Dus niet het creditbedrag terugboeken en ook niet mijn nieuwe bankrekeningnummer doorvoeren.
Hij zei: “ik hoop dat backoffice het oppakt als blijkt dat het rekeningnummer niet klopt en het bedrag bouncet.” 
Zijn advies was om over 2-3 weken terug te bellen en dan naar de afdeling Annuleringen te vragen (SAVE?).

Het ziet ernaar uit dat dit niet goed gaat aflopen.
Kun jij misschien iets betekenen in deze kwestie?
Alvast dank voor je bericht.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 27, 2024

Het is wel goed afgelopen!
Zojuist zag ik dat het creditbedrag vanochtend op de juiste rekening is overgemaakt. Dus ik heb het geld ontvangen.
Complimenten aan de Serviceafdeling van KPN, en veel dank aan degene(n) die hierin iets heeft betekend!

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Heel fijn! Goed om te lezen dat het opgelost is en bedankt dat je het nog even liet weten!