Skip to main content

Verkeerde Snelpakker televisie onderweg? Philips PUS8200 i.p.v. geadverteerde QLED PUS8500

• March 14, 2026
  • 245 reacties
  • 6841 keer bekeken

Toon eerste bericht

245 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

@kpn vinden jullie dit zelf acceptabel? 

Goede vraag. Aangezien je afgelopen donderdag bent gebeld, zitten we nog aan het begin van het proces en is dit op dit moment niet afwijkend.

Ik heb de status voor je nagevraagd. Het proces verloopt inderdaad hetzelfde als bij de eerdere levering: je ontvangt een e-mail met een track & trace-link vanuit onze logistieke partner. Deze mail wordt naar verwachting morgen verstuurd.

Ik heb geen bericht vandaag ontvangen, geen mail of telefoon mail.. hoe zit t nu?

Hi ​​​​@AL030, ik heb je privébericht inmiddels ook gelezen. Ik ga dit voor je controleren want je had de mail al binnen moeten hebben. Ik kom zo snel mogelijk bij je terug met een update. Ik reageer dan even op je privébericht.

Chrissie TheOneAndOnly
Topper
Forum|alt.badge.img+1

@Shyrin van KPN  Dan geldt dat dus ook voor mij toch? Ook ik ben donderdag gebeld... 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Goedemorgen ​@Chrissie TheOneAndOnly! Ja, dat geldt ook voor jou. 

Laten jullie het weten zodra deze e-mail ontvangen is en wanneer je een afspraak hebt ingepland? Ik ben zelf ook benieuwd!

• Helper
  • March 31, 2026

Heb de mail gehad en teruggemaild welk type de kleinere tv is. Helaas nog geen reactie gehad…

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Fijn om te lezen dat je de e-mail nu alsnog hebt ontvangen, ​@AL030.

… welk type de kleinere tv is. Helaas nog geen reactie gehad…

Via de link in de e-mail kun je bij elke optie op “Lees meer” klikken. Daar vind je ook een link naar het exacte model van de tv.

Mocht je nog vragen hebben of er niet helemaal uitkomen: reageren op de e-mail heeft helaas geen zin, omdat deze vanaf een no-reply adres is verstuurd.

Je kunt dan het beste even contact opnemen met de klantenservice via 088-6237 006. Zij helpen je daar graag verder.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • March 31, 2026

@Chrissie TheOneAndOnly 

Dat gevoel vorige week toen we dachten, het is opgelost 🎉

Ik geloof best dat kpn zijn best probeert te doen en begin te vermoeden dat sidekix de hele rotte appel in het verhaal is, maar  dan zoekt KPN maar een partij die wel kan leveren. 

Desnoods bestellen ze bij coolblue een laten ze die bij de mensen direct leveren.  

Als ze dat voor 22:00 vanavond doen hebben we morgen al onze tv.

• Helper
  • March 31, 2026

Nope geen typenummer. Het is  geen 4k. En niet eens  eens hd. Maar hd ready dus een heel oud toestel! 

Chrissie TheOneAndOnly
Topper
Forum|alt.badge.img+1

@OpaGamert Haha, ja ja, goed he dat wij dat dachten! 🙃 tis wel duidelijk dat dat nu niet het geval is! 🤷‍♀️

Ongelooflijk , blijf het zeggen, tis een zooitje! Waar de fout ook ligt, wie het dan ook doet... Uiteindelijk zijn wij in zee gegaan met KPN en zij moeten verantwoording trekken over alles wat mis is gegaan! Het verschuilen achter, "kost tijd", en "begrip" is gewoon onzin en dit soort uitspraken zijn zoethoudertjes! 🍿

Ik ga morgen weer contact opnemen met Elsa van Radar, want ik denk dat wij nu ook recht hebben op compensatie op de abonnement kosten. We hebben immers een abonnement afgesloten MET bijbehorende TV! 🙃

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • March 31, 2026

@OpaGamert Haha, ja ja, goed he dat wij dat dachten! 🙃 tis wel duidelijk dat dat nu niet het geval is! 🤷‍♀️

Ongelooflijk , blijf het zeggen, tis een zooitje! Waar de fout ook ligt, wie het dan ook doet... Uiteindelijk zijn wij in zee gegaan met KPN en zij moeten verantwoording trekken over alles wat mis is gegaan! Het verschuilen achter, "kost tijd", en "begrip" is gewoon onzin en dit soort uitspraken zijn zoethoudertjes! 🍿

Ik ga morgen weer contact opnemen met Elsa van Radar, want ik denk dat wij nu ook recht hebben op compensatie op de abonnement kosten. We hebben immers een abonnement afgesloten MET bijbehorende TV! 🙃

ja je hebt gelijk, 

ondertussen denk ik niet met pasen met de kleinkinderen naar een leuke paasfilm te kunnen gaan kijken.
als je nog eens goed wil lachen (het is tenslotte bijna 1 april). https://www.sidekix.nl/klantenservice-2/

moet je die pagina eens lezen 🤐

Gertjan Woudenberg
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

Ik vind het werkelijk walgelijk dat mensen overal een slaatje uit denken te kunnen slaan. Er is absoluut geen recht op compensatie van de abonnementskosten. Je hebt gebruik kunnen maken van je internet en tv verbinding. Dus er is geen enkele grond om abonnementskosten te compenseren.

Chrissie TheOneAndOnly
Topper
Forum|alt.badge.img+1

@OpaGamert  😆😆😆 haha ja echt! Maar zo'n lapje tekst en dito vriendelijkheid (ad telefoon) hebben we niets, daar koop je letterlijk niets voor…

KPN is de opdrachtgever...  En ook zij kletsen hetzelfde riedeltje! 

Wij zijn niet geschikt voor deze mentaliteit en oh komt goed generatie!  🤣

Wij zijn duidelijk, hop hop gas erop, niet lullen maar poetsen! Aanpakken en oplossen! Tralalaaaa! 😉

Grappig, ik wilde heerlijk bankje hangen met de Peaky film op mn nieuwe TV met de Pasen! Wishful thinking?! 🤷‍♀️

Zeg het maar ​@KPN wie dit dan ook leest... 

Chrissie TheOneAndOnly
Topper
Forum|alt.badge.img+1

@Gertjan Woudenberg , misschien mag jij gewoon jezelf er niet mee bemoeien als je duidelijk niet weet waar je over praat! Er zijn nu eenmaal regels, juridisch die dus daadwerkelijk rechtsgeldig zijn! 

En nog even iets!!! Jij kent mij niet, en ik probeer nergens een slaatje uit te slaan!!! Dus beter zeg jij niets, dankjewel! 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Iedereen mag zich bemoeien met elk topic waar hij of zij dat wenst, daarvoor zijn we juist een Community. Wel is het natuurlijk zo dat dat altijd vriendelijk dient te verlopen en met respect naar elkaar. Dat dreigt nu wel een beetje in het geding te komen, dus ik vraag iedereen om weer even kalm te doen en vriendelijk met elkaar het gesprek te voeren. Ik ga nog geen berichten aanpassen of verwijderen, want dat gebeurt alleen bij het overtreden van de huisregels. Maar als het op deze toon doorgaat, dan ga ik wel over tot actie. 

• Helper
  • March 31, 2026

Weer foute communicatie de kleinere tv wordt een 2k genoemd. Masr is 720p wxga. Een techniek die al 15 jaar niet meer wordt verkocht.  Geen hd dus. De vraagnis, is de 8500 serie werkelijk zoveel beter als de 8200. Want ik lees commentaar online dat het geen enkel verschil maakt in beeldkwaliteit? 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • March 31, 2026

@AL030 ik lees in dit topic vaker dat je iets over beeldkwaliteit zegt en daar is al met verschillende antwoorden en specsheets op gereageerd. Uiteindelijk kan je het hier enkel lezen.

Heb je geen mediamarkt in de buurt? Hun verkopen de pus8500 zie ik online dus dan hebben ze hem meestal ook op display. Dan kan je zelf de kwaliteit bekijken. 

• Nieuwkomer
  • April 1, 2026

Hallo,

Ik ben sinds kort klant bij KPN en wacht nog op de levering van mijn Philips 55PUS8500 TV. Nu lees ik op Radar en op meerdere fora dat veel klanten in plaats van de beloofde 55PUS8500 een goedkoper model (de 55PUS8200) geleverd krijgen.

Dat heeft me eerlijk gezegd behoorlijk geschrokken, zeker omdat ik mijn toestel nog niet heb ontvangen en geen enkele update heb gehad over de levering.

Ik wil graag vooraf bevestiging dat ik daadwerkelijk de Philips 55PUS8500 ontvang zoals in mijn bestelling staat.  

Ik accepteer geen ander of goedkoper model.

Kunt u dit zo snel mogelijk bevestigen?

Met vriendelijke groet,  

Leroy

Doman
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • April 1, 2026

Weer foute communicatie de kleinere tv wordt een 2k genoemd. Masr is 720p wxga. Een techniek die al 15 jaar niet meer wordt verkocht.  Geen hd dus.

HD ready TV's worden zeker nog wel verkocht.

Google: Philips 32PHS6000/12 32 inch HD Ready ( 1366 x 768p)

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • April 1, 2026

Ik vind het werkelijk walgelijk dat mensen overal een slaatje uit denken te kunnen slaan. Er is absoluut geen recht op compensatie van de abonnementskosten. Je hebt gebruik kunnen maken van je internet en tv verbinding. Dus er is geen enkele grond om abonnementskosten te compenseren.

Goed dat je ons scherp houdt! De tv en internet werken gewoon. Maar om de reactie van gedupeerden nu direct walgelijk te noemen, gaat mij wel iets te ver.

Vergeet niet dat voor heel veel mensen zo'n tv gewoon een upgrade is: een groter scherm, Ambilight, hogere resolutie of simpelweg een betaalbare manier om aan een prima middensegment tv te komen.

De actie startte al in januari. Als je beloofde tv pas eind mei geleverd wordt, ben je vier tot vijf maanden verder!

In eerste instantie kregen mensen doodleuk te horen dat ze pech hadden en het er maar mee moesten doen. Pas toen er massaal werd aangedrongen (en Radar zich ermee bemoeide) kwam er schoorvoetend beweging. Vervolgens worden er door de klantenservice keiharde beloftes gedaan over een omruiling nog deze week, waarna het bij velen nu alweer dagenlang angstvallig stil blijft.

Als een gigantisch bedrijf zo met afspraken omgaat, voel je je als consument compleet machteloos. Dat mensen dan uit pure frustratie om compensatie roepen, heeft niet altijd te maken met een slaatje ergens uit willen slaan. Het is een soms een logische, menselijke reactie van klanten die zich na loze beloftes simpelweg niet serieus genomen voelen.

Laten we de pijlen dus vooral richten op de veroorzaker van deze chaos (KPN/Sidekix), in plaats van klanten die zich in de steek gelaten voelen de maat te nemen.

j3roentje
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • April 1, 2026

Voor alle andere betrokken klanten volgt er vanuit KPN een e-mail met meer informatie. We doen ons best om de e-mail uiterlijk begin volgende week te versturen.

Dit is dus nog steeds niet gebeurd als ik het bericht van ​@LEROYDEJONG hierboven lees? 

Chrissie TheOneAndOnly
Topper
Forum|alt.badge.img+1

Zo juist de email ontvangen van ​@KPN  dat de zending onderweg is!!! 

Nog niet te volgen via de track &trace..

Maar er is dus beweging!!! 🥳