Skip to main content
Beantwoord

Verklaring extra kosten Kids sim abonnement

• April 8, 2025
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Hallo,

ik krijg de factuur van mijn kinds kidssim. 
nu staan daar extra kosten op, 60 cent, niets om zorgen om te maken maar toch…

zijn kennelijk 2 sms’jes naar VNM 00845865

weet iemand wat dit betekent?

Beste antwoord door Gunthert

Ze heeft op het tijdstip van de sms’jes 2x gereageerd op een info bericht van KPN met “ok bedankt” 

puber 🤣

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• April 8, 2025

Hallo ​@Gunthert 

VNM is de landcode voor Vietnam, 0084 is de landcode en 58 is van een mobiele operator.

Met een Kids Sim kan je niet naar nummers buiten de EU bellen, ik zou het heel vreemd vinden als SMS versturen naar nummers buiten de EU wel mogelijk zou zijn.

Je zou contact kunnen opnemen met de klantenservice via een belafspraak (stuk naar beneden op die pagina aan de rechterkant) om te vragen waarom dat op de factuur staat.
Die kosten lijken mij onterecht omdat het m.i. onmogelijk zou moeten zijn om met een Kids Sim SMSjes naar Vietnam te sturen.

• Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • April 9, 2025

Ze heeft op het tijdstip van de sms’jes 2x gereageerd op een info bericht van KPN met “ok bedankt” 

puber 🤣

• April 9, 2025

KPN herkent dan blijkbaar de eigen nummers niet die gebruikt worden om SMS te versturen en factureert deze aan de klant als zijnde nummers in Vietnam.

Makkelijk verdienen zo.