Skip to main content
Beantwoord

Verlengaanbod via de e-mail is niet te bestellen

• May 13, 2025
  • 4 reacties
  • 58 keer bekeken

Goede avond,

krijg om 15 minuten geleden een mail binnen dat ik mijn abbo kan verlengen en dat ik dan een coolblue bon krijg t.w.v. 120 euro.

ik log letterlijk na 1 minuut in nadat ik de mail ontvang. Staat dat hele aanbod er niet tussen. Telefonisch zijn jullie niet bereikbaar. Wat is dit voor een mail wat jullie niet eens waar maken? 

Beste antwoord door Denise van KPN

Het is inderdaad gaat om altijd scherp te zijn en te controleren of het geen spam is, zoals ​@WMG-N zegt. Als de e-mail afkomstig is van @kpn.com, maar je komt toch niet verder, neem dan telefonisch contact met ons op. Je kan hiervoor een belafspraak inplannen. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• May 13, 2025

Als je zo’n mail binnenkrijgt moet je je meteen afvragen of dit geen phissing is. Je post het in het forum internet thuisnetwerk en de overeenkomsten van KPN daarvan wordt van een in verband met korting bedongen periode altijd maandelijks automatisch verlengd met 1 maand. 

Jammergenoeg laat KPN heel veel spam door wat er uit ziet als KPN, maar een vreemd emailadres heeft. 

• May 13, 2025

5 euro voor drie maanden bij 1 jaar verlenging, en bij 2 jaar 7,5 euro voor zes maanden.  Verder komt het niet bij mij. Dat gaat geen verlenging worden voorlopig.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • May 14, 2025

@Roxxxx 

Van welk emailadres is die email afkomstig ? Als dit niet van xxxx@kpn.com afkomstig is dan is het zeer waarschijnlijk spam. Stuur deze email door met uitleg naar abuse@kpn.com 

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 15, 2025

Het is inderdaad gaat om altijd scherp te zijn en te controleren of het geen spam is, zoals ​@WMG-N zegt. Als de e-mail afkomstig is van @kpn.com, maar je komt toch niet verder, neem dan telefonisch contact met ons op. Je kan hiervoor een belafspraak inplannen. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.