Skip to main content
Vraag

Verlengdeal en welkomstcadeau voor bestaande klanten

• March 31, 2026
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Hallo KPN,

Ik wil graag wat vragen over mijn verlengdeal. Ik vind dat deze behoorlijk uit proporties is in verhouding tot de welkomstdeals laatste tijd. Ik ben mobiel al ik weet niet hoe lang abbonee en vanaf 2019 ook tv en internet thuis. Toentertijd had ik een welkomst aanbieding t.w.v. van maar liefst €135,-, nu worden er cadeaus van ruim 400 euro gegeven... En mijn verlengdeal als trouwe klant? €90,-.. is een beetje uit verhouding dan toch? Ook met wat ik in het verleden heb gekregen?

Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen.

Vriendelijke groet, Wesley Dijkman

1 reactie

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • March 31, 2026

Hoi ​@WDijkman !

KPN doet (net als andere providers) veel moeite om nieuwe klanten te werven, vandaar de overdadige kado’s voor nieuwkomers. Als je eenmaal binnen bent, lijkt het of je er wat bekaaid van af komt. Maar bedenk je wel dat al deze kado’s in feite een sigaar uit eigen doos zijn: jouw abonnementsprijs is erop gebaseerd.

Mocht je toch graag een kado willen ontvangen, dan raad ik je aan om over te stappen naar een andere provider en na een jaar weer terug over te stappen naar KPN. Dan krijg je bij je nieuwe provider vast een mooi kado en wie weet wat je over een jaar bij KPN kan verwachten 😊