Skip to main content
Beantwoord

Verlenging niet mogelijk wegens openstaande facturen, dit klopt niet

• April 10, 2025
  • 1 reactie
  • 103 keer bekeken

Ik wilde vandaag mijn abonnement gaan verlengen, echter werd dit afgewezen omdat volgens het systeem er nog facturen open zouden staan. Dit is helemaal niet mogelijk want alles heb ik netjes betaald via IDEAL heel laat op de avond bijna nacht. Ik neem netjes telefonisch contact op met de afdeling collections wordt ik zowat uit gemaakt voor leugenaar, omdat ik volgens de desbetreffende medewerker niet eerlijk was geweest. 

Nu moet ik een week gaan wachten tot zij de betaling verwerkt hebben. Dit slaat helemaal nergens op, volgens mijnKPN app heb ik gewoon alles betaald. Dus waarom zolang er over doen om het te verwerken. Ik moet nu al die tijd wachten tot ik kan verlengen. 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Bruggy en welkom bij de KPN Community. Begrijpelijk dat je baalt dat je nu moet wachten tot je kunt verlengen. 

Als de betaling handmatig is overgemaakt dan kan het even duren voor het bij ons binnen en verwerkt is, daar kunnen we helaas niks in versnellen. 
Wel wat tips wat de facturen betreft, mocht je dit handig vinden. Als je al bekend bent met deze tips, negeer ze gerust. 😄

Hopelijk is de week snel voorbij en kun je dan alsnog verlengen. 🙂

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 12, 2025

Hi ​@Bruggy en welkom bij de KPN Community. Begrijpelijk dat je baalt dat je nu moet wachten tot je kunt verlengen. 

Als de betaling handmatig is overgemaakt dan kan het even duren voor het bij ons binnen en verwerkt is, daar kunnen we helaas niks in versnellen. 
Wel wat tips wat de facturen betreft, mocht je dit handig vinden. Als je al bekend bent met deze tips, negeer ze gerust. 😄

Hopelijk is de week snel voorbij en kun je dan alsnog verlengen. 🙂