Skip to main content
Beantwoord

Viaplay op tijd opgezegd maar toch weer berekend op de factuur

• September 28, 2022
  • 1 reactie
  • 44 keer bekeken

Ik heb mijn viaplay op tijd opgezegd. Via de telefoon. Alles was in ordeĀ  Voor 1 oktober moest het stopgezet worden. Wat schets mijn verbazing het wordt weer in rekening gebracht. Tot 27 Oktober. Ik baal zo van jullie.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @jacqueline pepping, de pakketkosten betaal jeĀ altijd een maand vooruit. Als een pakket wordt opgezegd terwijl de factuur al is aangemaakt staat dat pakket er al op.

Wat er dan gebeurt is dat het op de volgende factuur, de maand erna, gecorrigeerd wordt vanaf de opzegdatum. Als je het op 28 september hebt opgezegd (de datum waarop je het topic hebt aangemaakt) zal je de kosten vanaf de 28e volgende maand terugkrijgen.

Dat zal volgende maand rechtgezet zijn dus.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 30, 2022

Hoi @jacqueline pepping, de pakketkosten betaal jeĀ altijd een maand vooruit. Als een pakket wordt opgezegd terwijl de factuur al is aangemaakt staat dat pakket er al op.

Wat er dan gebeurt is dat het op de volgende factuur, de maand erna, gecorrigeerd wordt vanaf de opzegdatum. Als je het op 28 september hebt opgezegd (de datum waarop je het topic hebt aangemaakt) zal je de kosten vanaf de 28e volgende maand terugkrijgen.

Dat zal volgende maand rechtgezet zijn dus.