Skip to main content
Beantwoord

Vraag over gewonnen kaartjes WK Experience 20 juni

• June 8, 2026
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Ik heb kaartjes voor de experience 20 juni, heel blij mee. Ik zie nu alleen dat het vanaf kinderen 8 jaar is. Mijn zoontje is 6, bijna 7. Mag hij wel mee?

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi ​@Jeroen botman en welkom!

Wat tof dat je gewonnen hebt, van harte gefeliciteerd! Ik durf niet met zekerheid te zeggen hoe streng er op leeftijd van kinderen gecontroleerd wordt. Ik raad je aan om dit voor de zekerheid bij onze partner na te vragen, die de kaartjes verzorgt. Dan weet je zeker of het oké is of niet. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 18.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

En alvast héél veel plezier gewenst!

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 8, 2026

Hallo ​@Jeroen botman ,

Dat gaat geen problemen opleveren. Ze controleren dat vast niet. Ze willen alleen niet dat er hele kleine kinderen naar toe komen. Die van jou is inmiddels wat groter. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hoi ​@Jeroen botman en welkom!

Wat tof dat je gewonnen hebt, van harte gefeliciteerd! Ik durf niet met zekerheid te zeggen hoe streng er op leeftijd van kinderen gecontroleerd wordt. Ik raad je aan om dit voor de zekerheid bij onze partner na te vragen, die de kaartjes verzorgt. Dan weet je zeker of het oké is of niet. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 18.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

En alvast héél veel plezier gewenst!