Skip to main content
Beantwoord

Vraagje over twee XS4All facturen die ik niet kan plaatsen

• April 30, 2025
  • 1 reactie
  • 34 keer bekeken

Hai,

Ik kan 2 afschrijvingen/ facturen niet plaatsen. Kunnen jullie mij helpen waar dit van is? Deze staan ook niet in mijnkpn omgeving

Admin: Privacy gevoelige informatie verborgen

Beste antwoord door ikheetjeff

Hoi ​@marit Helisports, welkom op de communitypagina van KPN (en ook XS4ALL natuurlijk) 💚💛 Op deze plek helpen vooral klanten van KPN elkaar, maar kan een KPN moderator meekijken indien nodig.

Ik had graag willen meedenken, maar dit is een erg specifieke vraag waar de XS4ALL klantenservice je het beste mee kan helpen. Via deze pagina kan je in contact komen met de klantenservice van XS4ALL.

Als wij nog iets voor je kunnen doen; laat gerust weten! :)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • April 30, 2025

Hoi ​@marit Helisports, welkom op de communitypagina van KPN (en ook XS4ALL natuurlijk) 💚💛 Op deze plek helpen vooral klanten van KPN elkaar, maar kan een KPN moderator meekijken indien nodig.

Ik had graag willen meedenken, maar dit is een erg specifieke vraag waar de XS4ALL klantenservice je het beste mee kan helpen. Via deze pagina kan je in contact komen met de klantenservice van XS4ALL.

Als wij nog iets voor je kunnen doen; laat gerust weten! :)