Skip to main content
Beantwoord

Waar kan ik mijn PS5 welkomstcadeau bestellen?

• April 12, 2025
  • 3 reacties
  • 320 keer bekeken

Ik heb 9 april mail gehad van de kpn servicedesk met als onderwerp:

Alsjeblieft, Hierbij je welkomstcadeau van KPN

In de mail staat een toegangscode die ik nodig heb om m'n uitgekozen console te bestellen via de online webshop. Maar er staat geen link of site waar ik dat moet doen? Ik heb dus nu echt geen idee via wie of waar ik m'n welkomstcadeau moet bestellen? Iemand die mij dat toevallig kan vertellen?

Beste antwoord door Anonymous

Hallo ​@Macym 

In dit topic:

staat dat je hem via onderstaande link kan bestellen of dat nog steeds de juiste link is weet ik niet maar ik kan daar wel een PS5 bestellen en daarna een kortingcode invoeren, verder kan ik niet gaan want ik heb geen code:

KPN Gaming Snelpakker (dailydownload.nl)

Lukt het daarmee?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Antwoord
  • April 12, 2025

Hallo ​@Macym 

In dit topic:

staat dat je hem via onderstaande link kan bestellen of dat nog steeds de juiste link is weet ik niet maar ik kan daar wel een PS5 bestellen en daarna een kortingcode invoeren, verder kan ik niet gaan want ik heb geen code:

KPN Gaming Snelpakker (dailydownload.nl)

Lukt het daarmee?

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hey ​@Macym. Wat vreemd dat er geen link in de mail met de vouchercode staat. Volgens mijn informatie zou die er wel in moeten staan, in dezelfde mail. 

Nou ja, gelukkig heb je je weg naar de Community kunnen vinden en daar gelijk het juiste antwoord gekregen (van ​@GeSp). Dank daarvoor. Laat maar weten of het allemaal gelukt is en of je nog vragen hebt. 

Ik wil je wel alvast veel gameplezier wensen met je nieuwe console!

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 15, 2025

@GeSp ​@Arjan van KPN 

Het is gelukt! En hij is ook al verstuurd 🥳