Ik heb contact gehad met KPN+ of het mogelijk is mijn jaarcontract over te zetten na KPNTV+ per 1-4 , dat kan niet volgens KPN ook kan ik niet mijn gsm abonnement niet op zeggen met behoud van e.v.t KPNTV+
Waarom kan ik niet binnen mijn jaarcontract overstappen naar KPN TV+?
Beste antwoord door PeterG
Tja, maar je hebt destijds wel voor kpn gekozen voor 2 jaar….. afspraak is afspraak hi hi 😉.
En wat voor adder zou daar onder het gras zitten? Minder snelheid? Iets anders?
ah, dit is de ADDER. Je kan dus niet gratis naar familie / kennissen bellen in de EU buiten Nederland.
Bellen vanuit Nederland naar het buitenland, roaming buiten zone 1 en betaalde servicenummers zijn uitgezonderd van onbeperkt bellen. Om misbruik van de dienst te voorkomen zijn de Aanvullende Voorwaarden Redelijk Gebruik van toepassing op de dienst. Een indicatie voor gebruik in strijd met deze voorwaarden ziet Simpel wanneer er meer dan 9.999 minuten per maand wordt gebeld of meer dan 9.999 sms’jes worden verstuurd of een combinatie van meer dan 9.999 minuten en sms’jes per maand worden verbruikt. Wel zo eerlijk tegenover al onze klanten, die zo ook kunnen blijven genieten van de best mogelijke gebruikerservaring. Maak je – misschien onbedoeld – gebruik van de Dienst in strijd met deze voorwaarden? Dan zullen we nader onderzoek doen en nemen we contact met je op. Simpel abonnementen zijn specifiek bedoeld voor individueel mobiel gebruik op smartphones en tablets. En niet voor commerciële doeleinden, zoals het (tegen betaling) beschikbaar stellen van de verbinding aan derden of het beschikbaar stellen van de verbinding aan meerdere gebruikers.
En de internet snelheid is 'beperkt’ tot 75 down en 10 up.
Simpel is een 100 % dochter van T-mobile overigens.
Als je mail hebt gekregen met de aankondiging in de wijziging van de voorwaarden ben je contractvrij eerder en anders niet.
Als je later deze maand wel contractvrij bent geldt dan alleen voor het mobiele abonnement. De toestellening moet je dan eerst in 1 x helemaal aflossen voordat je over kunt stappen.
Dan dus eerst de aflossing. Pas daarna ben je echt vrij. Zolang er nog aflossing loopt kan je niet overstappen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.