Skip to main content
Antwoord

Waarom kom ik niet in aanmerking voor de Playstation 5?

• October 26, 2025
  • 5 reacties
  • 120 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben sinds 17 oktober 2025 klant bij KPN met een superfiber 1-1Gbit/s Internet 

en KPN TV+ .

Waarom kom ik niet in aanmerking voor het krijgen van een playstation 5. Daar heb ik ook wel oren naar.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Pjotr66, allereerst welkom op de KPN Community. Op het moment dat jij jouw abonnement hebt besteld, was er vast een kortingsactie voor nieuwe klanten. In jouw geval zal dit een aantal maanden het complete abonnement voor €35,00 zijn. 

Acties die golden op het moment van bestellen kunnen niet worden gewisseld voor acties op dit moment. Voor bestaande klanten zijn er wel elke maand cadeaus, winacties en kortingen op producten via KPN voor jou Deze maand bijvoorbeeld is er een koffie cadeau. 

5 reacties

• October 26, 2025

Omdat dat alleen voor nieuwe klanten is.

Het doel van zo'n welkomstcadeau is: nieuwe klanten binnen halen. Jij bent al klant. Dus waarom zou KPN jou een Playstation geven? Welk nut heeft dat voor KPN? Dat kost voor KPN alleen maar heel veel geld en KPN schiet er niets mee op.

En jij hebt toch ook wel een cadeau of korting gekregen? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 28, 2025

Ik ben pas een nieuwe klant vanaf 17 OKTOBER 2025.

Ik heb geen cadeau gekregen. Ik kan altijd weer naar DELTA gaa

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • October 28, 2025

​@Pjotr66 Goedemorgen!

Een welkomstcadeau geld alleen bij een contract van 12 of 24 maanden, niet bij maandelijks opzegbaar. Een korting (bijvoorbeeld 1 jaar voor 35 EUR per maand) is ook een welkomstcadeau. Zo ook bijvoorbeeld 2 gratis SuperWifi punten. 

Heb je een korting gekregen bij het afsluiten van je contract?

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 28, 2025

Hallo ​@Pjotr66 

KPN biedt een keuze uit welkomstcadeaus. Hieronder de huidige opties. Heb je wellicht voor een ander cadeau gekozen, zoals een korting?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 4, 2025

Hallo ​@Pjotr66, allereerst welkom op de KPN Community. Op het moment dat jij jouw abonnement hebt besteld, was er vast een kortingsactie voor nieuwe klanten. In jouw geval zal dit een aantal maanden het complete abonnement voor €35,00 zijn. 

Acties die golden op het moment van bestellen kunnen niet worden gewisseld voor acties op dit moment. Voor bestaande klanten zijn er wel elke maand cadeaus, winacties en kortingen op producten via KPN voor jou Deze maand bijvoorbeeld is er een koffie cadeau. 
Â