Skip to main content
Vraag

Wanneer is Samsung Smartwatch weer op voorraad?

• May 10, 2026
  • 9 reacties
  • 100 keer bekeken

Hallo weet iemand waarom niemand mij van kpn kan vertellen wanneer me horloge wel op voorraad is? Ik krijg wel al een week lang smsjes en email dat me bestelling niet op voorraad is wat ik al begreep.

9 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Zakmeskevin 

Welkom op de community van KPN.

Om je goed te kunnen helpen, is het handig om te weten om welke smartwatch het nu gaat.
Welke Samsung Smartwatch heb je nu besteld?
Welk model en welke kleur?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 11, 2026

Hoi michel,

Het gaat om de samsung watch ultra titanium blue 2025 model. Ik vind niks meer terug op de site van kpn.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Zakmeskevin 

Hartelijk dank voor je antwoord terug.

Het ziet ernaar uit, dat de Samsung Watch Ultra (kleur Blue) uit het assortiment is gehaald.
Het model staat namelijk niet meer op de website van KPN.

Alleen de modellen Samsung Watch 8 en watch 8 classic zijn momenteel te bestellen bij KPN.

Ik raad je daarom aan om te bellen met de klantenservice van KPN, via 0800-0402 (of 1200 vanaf een KPN mobiele aansluiting), voor navraag over jouw bestelling.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag mobiel.

Aangezien jij hem nog wel kon bestellen, is het logisch dat jij hem nog wel gaat ontvangen, alleen is het onbekend wanneer dat gaat gebeuren.

Alleen de medewerker van de klantenservice kan in het systeem kijken wat de huidige status van jouw bestelling is, en wat daarmee gaat gebeuren of wanneer je hem gaat ontvangen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Zakmeskevin, welkom op onze community! Als het toestel uitgefaseerd wordt is het niet helemaal gegarandeerd dat je m nog krijgt, dit hangt er vanaf hoeveel er nog zijn.

Als alle beschikbare toestellen uitgeleverd zijn worden de openstaande bestellingen geannuleerd. Als je hier niet op wilt wachten kun je ook je bestelling zelf annuleren. Je kunt daarvoor het beste even bellen. Je kunt hiervoor ook een belafspraak maken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 13, 2026

Zou niet mogen neem ik aan?! Ik heb de bestelling 3 mei gedaan wacht al 1,5 week en hoor alleen maar sorry is nog niet op voorraad. Heb al 3 x gebeld en niemand weet steeds niks. Ik ben weer aan het bellen wat nou de bedoeling is! Ik bestel niet iets om het het uiteindelijk weer te annuleren omdat het niet op voorraad is, dat is een probleem voor kpn om dat op te lossen en niet dat van mij als klant.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Zakmeskevin 

Ik snap jouw frustratie en boosheid, in jouw laatste reactie.

Alleen is de huidige actualiteit, als de voorraad van jouw bestelde Samsung Watch Ultra er helemaal door heen is, kan KPN jouw vanzelfsprekend deze smartwatch niet toesturen.
Want wat er niet is, kan ook niet opgestuurd worden!

Zodra een smartphone of smartwatch uitgefaseerd wordt, dan is het vaak op = op!

Het beste is dan echt op je bestelling te annuleren, en bij een ander verkooppunt alsnog te bestellen.
Zo is de Samsung Watch Ultra (kleur Blue) momenteel nog te koop bij Belsimpel, en die heeft de prijs inmiddels flink omlaag gebracht met 43% korting.
Klik hiervoor op de volgende link:

Zodra je deze in ontvangst hebt genomen, kun je daar zelf de multisim van KPN aan toevoegen via de Watch app op jouw Samsung Smartphone.

Ben je niet tevreden met de gang van zaken bij KPN, dan kun je daar een officiële klacht voor indienen, klik hiervoor op de volgende link:

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik snap goed dat dit niet het antwoord is waar je op zat te wachten maar ik heb helaas geen andere opties voor je. Je kunt afwachten en hopen dat je een van de laatste toestellen krijgt of annuleren en elders bestellen. Michel noemt al een paar opties hierboven.

• Nieuwkomer
  • May 18, 2026

Bij mij hetzelfde probleem. Inmiddels al 7x een email gekregen dat het horloge niet op voorraad is. Inmiddels is de actie van Samsung voorbij dus de 200 euro cashback lopen we mis als we nu nog annuleren en ergens anders bestellen. Op het moment van bestellen staat er dat het horloge op voorraad is en de volgende werkdag geleverd wordt. Als het horloge niet geleverd wordt zijn we flink genaaid door kpn. 

• Nieuwkomer
  • May 22, 2026

Inmiddels is het horloge toch onderweg voor bezorging!

Â