Skip to main content
Vraag

Wanneer kan ik de €100 inruilbonus ontvangen?

• November 22, 2025
  • 4 reacties
  • 44 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

op 27 oktober 2025 heb ik mijn abonnement verlengt en een nieuw gsm bij gekocht

want er was een actie als ik een iPhone 17 kocht en mijn ouder gsm inruilde dan zou ik een bedrag voor de gsm krijgen en €100,- extra 

de iPhone 17 heb ik nog niet ontvangen maar hoop dat hij volgende week geleverd wordt want dan zijn we 4 weken verder, maar ik heb op 7 november 2025 een mail gekregen van recommerce dat het bedrag voor de gsm word overgeboekt en die heb ik ontvangen op 13 november 2025

en ik de mail staat dat in geval van de bonus dat deze word beheerd door KPN

en dat ze van uit hun kant een retourdossier gevalideerd en betaald hebben en dan ze kpn automatisch geïnformeerd hebben dat zij de betalen van de bonus kunnen in gang zetten.

en zeggen dat ik contact met kpn moest opnemen hier voor.

op 13 november heb ik met kpn gebeld en die zeiden zelf ook dat de bonus door kpn word betaald,

en dat het ongeveer 7 dagen zou duren na dat recommerce de gsm had revalideert, en dat dan het bedrag zou worden betaald

de persoon van kpn zei dat ik net nog even moest aanzien, maar we zijn nu 16 dagen verder na dat recommerce het retourdossier gevarieerd heeft maar ik heb nog geen €100,- gezien op mijn rekening van kpn. kunt u mij laten weten hoe het er mee staat??

4 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • November 22, 2025

Welkom bij de Community ​@mw12!

Dit is een klant-helpt-klant forum, wij kunnen je hier niet mee helpen. Het beste is om nog een keer contact op te nemen met de KPN klantenservice om te vragen of zij inmiddels wat meer kunnen inzien.

Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt!

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@mw12 . Welkom hier.

Dank je wel voor je uitgebreide uitleg. Ik kan me voorstellen dat dit behoorlijk frustrerend voelt, zeker als je al weken wacht en er verschillende partijen bij betrokken zijn. Je doet precies wat je moet doen en het is jammer dat je dan toch blijft hangen tussen bevestigingen en beloften.

Alle communicatie over de inruil en de validatie loopt volledig via Recommerce. Zij koppelen terug naar ons zodra alles aan hun kant afgerond is. Soms duurt dat wat langer dan je zou verwachten en dat werkt verwarrend, zeker als je intussen van ons te horen krijgt dat de bonus via KPN wordt uitbetaald. Het beste wat je nu kunt doen, is opnieuw navraag doen bij Recommerce, zodat zij kunnen bevestigen of het dossier daadwerkelijk volledig verwerkt is en wanneer zij ons hebben geïnformeerd. Zodra die stap rond is, kan de betaling van de bonus in gang gezet worden. Mocht er eventueel ergens iets zijn blijven hangen kunnen zij dat ook een duwtje geven. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 1, 2025

goede dag Erwin

de persoon dat ik aan de lijn heb gehad heeft mij verteld dat alles van recommerce bij jullie goed was aangekomen maar dat er iets fout was met de facturen bij kpn en dat dat eerst moest worden opgelost.

ik hoop dat dit snel is opgelost of dat ik daar van op de hoogte word gehouden hoever ze daar mee zijn.

want ik vind het een beetje jammer dat je zo een actie aanbiedt en dat kpn er dan achter komt dat ze eerst alles moeten aanpassen om het in orde te maken zo dat het mogelijk is wat ze willens aanbieden.

dan is er naar mijn mening niet goed over na gedacht hoe de uitwerking gedaan moet worden,

en moeten wij er opwachten.

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@mw12 .  Dat is inderdaad behoorlijk vervelend.  Was er achter de schermen een fout gemaakt?   Hebben ze nog toegelicht wát er niet goed was aan de facturen? Daar ben ik wel even benieuwd naar.