Skip to main content
Beantwoord

Wanneer kan ik mijn welkomscadeau de PlayStation 5 verwachten?

• August 5, 2025
  • 4 reacties
  • 89 keer bekeken

Ik wacht al sinds afgelopen zaterdag op de playstation die eerst zaterdag bezorgd zou worden. En toen de maandag. Uiteindelijk 2 x voor niets zitten wachten. Nu vandaag staat er weer tussen 9.00 en 18.00 maar geen update weer. Ik vraag mij af wat er gebeurd. Nog nooit meegemaakt. En ik moet thuis zijn om te tekenen,  dus heel irritant.  Vraag mij af of de playstation in een doos is verpakt of gewoon in de originele doos. Hoop dat hij toch een keer geleverd gaat worden. En ik niet steeds een dag thuis zit te wachten.

Gr Dani

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Danihoeve. Welkom op de KPN Community! Ik kan mij voorstellen dat je behoorlijk baalt van deze situatie. Denk je eindelijk de langverwachte PS5 in huis te krijgen, gaat het zo moeizaam bij de aflevering. 

Is het pakket inmiddels toch al afgeleverd? Ik hoop het wel. Als dat niet het geval is, kun je het beste contact opnemen met onze partner die de pakketten verstuurt. Zij kunnen dan je helpen en een onderzoek opstarten. 

Mijn pakket is zoekgeraakt bij PostNL/DHL. Wat nu?

Ook hiervoor kan je contact opnemen met onze partner. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

4 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • August 5, 2025

Door wie wordt het bezorgd.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 5, 2025

Door DHL. Zou eerst zaterdag bezorgd worden. Eind van de dag is op verkeerde depot. Toen kreeg ik nieuwe bezorgdag maandag tussen 9.00 en 18.00 uur. Weer voor niets thuis gezeten. Nu staat hij erin als dinsdag tussen 9.00 en 18.00 word die bezorgd. Word hier een beetje naar van. Heel vervelend voor niets thuis zitten en updates die niet waar worden gemaakt. Nu moet ik van DHL contact opnemen met de verzender pfff.

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • August 5, 2025

Heb ook wel eens problemen met DHL 

.Succes.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 7, 2025

Hoi ​@Danihoeve. Welkom op de KPN Community! Ik kan mij voorstellen dat je behoorlijk baalt van deze situatie. Denk je eindelijk de langverwachte PS5 in huis te krijgen, gaat het zo moeizaam bij de aflevering. 

Is het pakket inmiddels toch al afgeleverd? Ik hoop het wel. Als dat niet het geval is, kun je het beste contact opnemen met onze partner die de pakketten verstuurt. Zij kunnen dan je helpen en een onderzoek opstarten. 

Mijn pakket is zoekgeraakt bij PostNL/DHL. Wat nu?

Ook hiervoor kan je contact opnemen met onze partner. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Â