Skip to main content
Beantwoord

Wanneer krijg ik de vouchercode voor de game console?

• April 12, 2025
  • 5 reacties
  • 165 keer bekeken

Beste KPN,

ik heb nu al twee x telefonisch contact opgenomen mbt de vouchercode voor de game console. De eerste factuur is geweest, het termijn is verstreken en ik heb nog niets ontvangen. Nu wordt ik vriendelijk doorverwezen naar een ander telefoonnummer wat niet bereikbaar is in het weekend. Is er een mogelijkheid via deze weg dat er gekeken wordt waar mijn code blijft?

dit is namelijk de enige reden waarom ik de overstap gemaakt heb… en begin het vervelend te vinden dat ik hier zelf achteraan moet.

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Bajer9 

Welkom op de community van KPN

Ik begrijp uit je verhaal dat je inmiddels over de wettelijke bedenktijd van 14 dagen (Herroepingsrecht) heen bent, en inmiddels de eerste factuur betaald hebt.
Voor een stukje duidelijkheid, de wettelijke bedenktijd van 14 dagen begint pas te lopen vanaf de dag dat het KPN modem geactiveerd wordt op het glasvezelnetwerk van KPN, voor het geval je dit mogelijk nog niet wist.

Daarnaast worden alle welkomstcadeaus (waaronder ook de vouchercode’s) verstuurd door het bedrijf Sidekix, die namens KPN alles verzorgd omtrent de welkomstcadeaus voor nieuwe klanten.
Wil je de status weten omtrent jouw welkomstcadeau (voucher) dan zou je even in contact moeten treden met Sidekix, om hier navraag over te doen.

Het telefoonnummer Sidekix is088 623 70 00

Bereikbaar: Maandag tot en met Vrijdag van 08:30 tot 17:30 uur

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Bajer9 

Welkom op de community van KPN

Ik begrijp uit je verhaal dat je inmiddels over de wettelijke bedenktijd van 14 dagen (Herroepingsrecht) heen bent, en inmiddels de eerste factuur betaald hebt.
Voor een stukje duidelijkheid, de wettelijke bedenktijd van 14 dagen begint pas te lopen vanaf de dag dat het KPN modem geactiveerd wordt op het glasvezelnetwerk van KPN, voor het geval je dit mogelijk nog niet wist.

Daarnaast worden alle welkomstcadeaus (waaronder ook de vouchercode’s) verstuurd door het bedrijf Sidekix, die namens KPN alles verzorgd omtrent de welkomstcadeaus voor nieuwe klanten.
Wil je de status weten omtrent jouw welkomstcadeau (voucher) dan zou je even in contact moeten treden met Sidekix, om hier navraag over te doen.

Het telefoonnummer Sidekix is088 623 70 00

Bereikbaar: Maandag tot en met Vrijdag van 08:30 tot 17:30 uur

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 12, 2025

Duidelijk.. dan zit er niks anders op dan maandag contact met hun opnemen. Hoop dat het nog soepel gaat verlopen verder.. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 17, 2025

Contact opgenomen met sidekixx, in dit geval werd ik doorverwezen naar een andere klantenservice afdeling van KPN. Tot op heden nog geen voucher code.. nu gaat het nog eens 3-5 werkdagen duren voordat er eventueel contact met mij wordt opgenomen. In de tussentijd kan de code verschijnen.. erg jammer dat het zo moet gaan. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Dat is ook niet handig ​@Bajer9, ik hoop dat je niet te lang hoeft te wachten. Laat je ons weten als het opgelost is straks?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 21, 2025

Zeker ik hou jullie op de hoogte, morgen zal ik opnieuw contact opnemen in de hoop op betere resultaten:)