Skip to main content
Vraag

Wanneer ontvang ik het PS5 welkomstcadeau?

• April 18, 2026
  • 1 reactie
  • 12 keer bekeken

Geachte KPN Klantenservice,

Sinds twee weken is mijn abonnement bij KPN actief, maar tot op heden heb ik geen vouchercode ontvangen voor de PlayStation 5, die onderdeel is van de welkomstactie voor nieuwe klanten.

Ik heb geprobeerd hierover informatie te vinden en kwam daarbij ook berichten tegen van andere klanten met dezelfde vraag. Daarin werd aangegeven dat men enkel moest afwachten, zonder verdere concrete oplossing of duidelijkheid.

Eerlijk gezegd vind ik het zorgwekkend dat er geen transparante communicatie is over een actie die voor veel nieuwe klanten een belangrijke reden is om voor KPN te kiezen. De welkomstactie met de PS5 speelde ook voor mij een doorslaggevende rol bij het afsluiten van het abonnement.

Ik wil u vriendelijk verzoeken om te bevestigen of ik nog in aanmerking kom voor deze actie en zo ja, wanneer ik de voucher kan verwachten.

Ik zie uw reactie en een passende oplossing graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Nikolai

1 reactie

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 18, 2026

Hallo ​@Nick_NN 

In de Kennisbank staat hier het volgende over:.

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de 14 dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk 3 werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.