Skip to main content
Beantwoord

Wanneer ontvang ik welkomstcadeau Phillips 55 inch tv?

• March 10, 2026
  • 10 reacties
  • 122 keer bekeken

Ik heb een abbonement genomen op internet + tv en deze is 16 februari in gegaan. Ook zijn de 14 dagen bedenktijd al verstreken en het 1e factuur is al betaald, 3 dagen na de bedenktijd is verstreken word deze volgends jullie verstuurd. Maar tot op heden heb ik nog steeds geen mail of iets ontvangen over mijn welkomstkado. Wanneer kan ik deze eindelijk verwachten? want ik word hier niet zo blij van. 

Graag wil ik dat jullie hier achteraan gaan.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@RvanZ ,

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 18.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met KPN. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Zij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

bron:

10 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 10, 2026

Hallo ​@RvanZ ,

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 18.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met KPN. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Zij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

bron:

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@RvanZ, en welkom bij KPN dus ook 🙂

Het antwoord van Noordzee geeft aan hoe je hier meer informatie over kunt krijgen. Heb je dat inmiddels gedaan?

Via de community hebben wij hier geen zicht op, het kan alleen via die wegen.

• Nieuwkomer
  • March 13, 2026

Ik vraag mij hetzelfde af. Ik ben in januari overgestapt en heb ook nog niets vernomen over de TV. Erg jammer. 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@RachelV92, ook welkom op de community! De stappen in het antwoord van Noordzee kan jij ook volgen, dan zal je er meer duidelijkheid over kunnen krijgen.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 20, 2026

​@RvanZ 

We zijn nu tien dagen verder. Heb je al een bericht ontvangen? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 20, 2026

Tv is inmiddels binnen 

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • March 21, 2026

Tv is inmiddels binnen 

Je hebt wel de PUS8200 ontvangen ​@RvanZ ? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 21, 2026

Tv is inmiddels binnen 

Je hebt wel de PUS8200 ontvangen ​@RvanZ ? 

het is inderdaad de 8200… En dus niet de Qled zie ik nu. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 22, 2026

Daar wordt aan gewerkt, maar ik zie dat je je inmiddels ook al hebt gemeld in dat topic.

Als het goed is, wordt er contact met je opgenomen over het omruilen van de televisie.

Jasper van KPN
Moderator

Jammer dat je de verkeerde hebt ontvangen ​@RvanZ! Zoals het topic waar Berteman naar verwijst wordt daar aan gewerkt om iedereen de juiste alsnog te krijgen.