Skip to main content
Beantwoord

Wanneer wordt WK 2026 telefoonhoesje geleverd??

• May 29, 2026
  • 7 reacties
  • 924 keer bekeken

Wanneer wordt het actiehoesje geleverd? Vorige week iPhone 17 en gratis hoesje besteld, maar het hoesje heb ik nog niet ontvangen.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@Bijnsmeister . Als je bovenstaande stappen hebt gedaan en je hebt na 7 (werk)dagen het hoesje nog niet, zou je dan hier een seintje willen geven? Want dan kan ik dat als signaal meenemen. 

7 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 29, 2026

Hallo ​@Bijnsmeister 

Op de actiepagina https://wkhoesje.kpn.com/mobiel staat dit in de voorwaarden. 

Actievoorwaarden

• Het actieaanbod is geldig vanaf 09:00 uur op 18 mei 2026 tot en met 23:59 uur op 5 juli 2026 of zo lang de voorraad strekt. Hierbij geldt: op = op.
  • Deze actie geldt voor een Oranje hoesje van KPN
  • Om van de actie gebruik te kunnen maken moeten klanten hun unieke vouchercode verifiëren op wkhoesje.kpn.com/mobiel vervolgens kunnen ze een hoesje bestellen
  • Bij positieve verificatie van de unieke vouchercode en betaling ontvangen klanten het hoesje per post binnen 7 dagen.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 1, 2026

Hoi ​@Bijnsmeister . Als je bovenstaande stappen hebt gedaan en je hebt na 7 (werk)dagen het hoesje nog niet, zou je dan hier een seintje willen geven? Want dan kan ik dat als signaal meenemen. 

• Deelnemer
  • June 13, 2026

Ook ik heb het hoesje nog niet ontvangen op 05-06 besteld.

mvg Hans

Ook hier nog geen hoesje ontvangen. Dit alleen om te melden voor eventueel latere klacht. mvg Pieter

Hallo. Hoesje 5 juni besteld. Nog niet binnen

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Hier ook op 05 juni een hoesje besteld en vanochtend in de PostNL app:

Met wat extra geduld komt het helemaal goed. Ik verwacht dat iedereen zijn of haar gepersonaliseerde hoesje binnenkort in huis heeft.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 16, 2026

Ook besteld op 5 juni, lag op vrijdag 12 juni in de brievenbus. Stond al op 11 juni in de PostNL app. 

Â