Skip to main content
Beantwoord

Wanneer wordt WK 2026 telefoonhoesje geleverd?

  • May 29, 2026
  • 25 reacties
  • 1331 keer bekeken

Wanneer wordt het actiehoesje geleverd? Vorige week iPhone 17 en gratis hoesje besteld, maar het hoesje heb ik nog niet ontvangen.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@Bijnsmeister . Als je bovenstaande stappen hebt gedaan en je hebt na 7 (werk)dagen het hoesje nog niet, zou je dan hier een seintje willen geven? Want dan kan ik dat als signaal meenemen. 

25 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 29, 2026

Hallo ​@Bijnsmeister 

Op de actiepagina https://wkhoesje.kpn.com/mobiel staat dit in de voorwaarden. 

Actievoorwaarden

  • Het actieaanbod is geldig vanaf 09:00 uur op 18 mei 2026 tot en met 23:59 uur op 5 juli 2026 of zo lang de voorraad strekt. Hierbij geldt: op = op.
  • Deze actie geldt voor een Oranje hoesje van KPN
  • Om van de actie gebruik te kunnen maken moeten klanten hun unieke vouchercode verifiëren op wkhoesje.kpn.com/mobiel vervolgens kunnen ze een hoesje bestellen
  • Bij positieve verificatie van de unieke vouchercode en betaling ontvangen klanten het hoesje per post binnen 7 dagen.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 1, 2026

Hoi ​@Bijnsmeister . Als je bovenstaande stappen hebt gedaan en je hebt na 7 (werk)dagen het hoesje nog niet, zou je dan hier een seintje willen geven? Want dan kan ik dat als signaal meenemen. 


  • Deelnemer
  • June 13, 2026

Ook ik heb het hoesje nog niet ontvangen op 05-06 besteld.

mvg Hans


Ook hier nog geen hoesje ontvangen. Dit alleen om te melden voor eventueel latere klacht. mvg Pieter


Hallo. Hoesje 5 juni besteld. Nog niet binnen


Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Hier ook op 05 juni een hoesje besteld en vanochtend in de PostNL app:
 


Met wat extra geduld komt het helemaal goed. Ik verwacht dat iedereen zijn of haar gepersonaliseerde hoesje binnenkort in huis heeft.


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 16, 2026

Ook besteld op 5 juni, lag op vrijdag 12 juni in de brievenbus. Stond al op 11 juni in de PostNL app. 

 


  • Deelnemer
  • June 16, 2026

Ook hier helaas nog niets binnen gekregen. 


  • Nieuwkomer
  • June 17, 2026

Hier ook 5 juni besteld voor mijn zoon. Helaas niks ontvangen


  • Nieuwkomer
  • June 17, 2026

Ook ik heb het op 5 juni bestelde WK telefoon hoesje niet ontvangen


  • Topper
  • June 17, 2026

Hoi,

 

5 juni besteld en ik heb tot op heden nog niks ontvangen? 
 

cc1f744f771b026726e0b05781ab72fe 8152046243321793 Telefoonhoesje voor Phone ? Id . 1, KPN


Erwin van KPN
Moderator

Hier ook op 05 juni een hoesje besteld en vanochtend in de PostNL app:
 


Met wat extra geduld komt het helemaal goed. Ik verwacht dat iedereen zijn of haar gepersonaliseerde hoesje binnenkort in huis heeft.

Zoals ​@Shyrin van KPN  al aangaf, geef het nog even wat meer tijd. 


  • Deelnemer
  • June 17, 2026

Ook 5 juni besteld en nog niets ontvangen. 

 

 

 


  • Deelnemer
  • June 17, 2026

En nog 1!! 5 juni besteld en ook hier niks ontvangen 


  • Deelnemer
  • June 17, 2026

Het WK is al bijna afgelopen 😂


Jasper van KPN
Moderator

Door de grote vraag naar hoesjes hebben we de verwachte levertermijn niet kunnen halen, maar we verwachten dat iedereen 'm deze week krijgt. Hou de PostNL app in de gaten, dan zie je of die onderweg is.


  • Deelnemer
  • June 18, 2026

Door de grote vraag naar hoesjes hebben we de verwachte levertermijn niet kunnen halen, maar we verwachten dat iedereen 'm deze week krijgt. Hou de PostNL app in de gaten, dan zie je of die onderweg is.



morgen is het vrijdag, ben benieuwd. We wachten af 🙃


  • Deelnemer
  • June 19, 2026

Ik heb het hoesje 5 juni besteld maar nog niet ontvangen?


Sylvestergroningen
Topper

Ook ik heb het Oranje hoesje op 5 juni besteld maar nog steeds niets ontvangen…


  • Deelnemer
  • June 21, 2026

Hier ook nog niks ontvangen ook op 5 juni besteld 


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 21, 2026

Hebben jullie wel een bevestiging ontvangen?

Ik ontving de volgende e-mail kort na de afronding van mijn bestelling. Precies 1 week later lag de brief in de bus.

Beste R.xxxxxx

Dank voor jouw bestelling,

Dit heb je besteld:
Hoesje voor de Samsung S22
Kosten: € 5,00 (incl. 21% BTW)
Met de naam: Ruud
Afleveradres:
xxxxxxxstraat  yy
Postcode
Woonplaats

Je ontvangt jouw hoesje zo snel mogelijk in de bus.


  • Deelnemer
  • June 21, 2026

Nu je het zegt. Nooit een bevestiging mail ontvangen. Wel € 5 afgeschreven v rekening 


Sylvestergroningen
Topper

Ik heb wel zo’n bevestigings mail gehad maar niets ontvangen.


Jasper van KPN
Moderator

De bevestiging moet je inderdaad wel gekregen hebben, staat die ook niet in de spam map?

Er is bij jullie nog geen melding te zien in de PostNL app dat er iets onderweg is?


  • Deelnemer
  • June 22, 2026

Nee ook niet in de spam. Alleen bedrag afgeschreven via stichting  mollie payments .