Skip to main content
Beantwoord

Wanneer wordt WK 2026 telefoonhoesje geleverd?

  • May 29, 2026
  • 35 reacties
  • 1564 keer bekeken

Toon eerste bericht

35 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik heb wel zo’n bevestigings mail gehad maar niets ontvangen.

@Sylvestergroningen, je kunt dan contact opnemen via het contactformulier op de actiepagina. Zorg dat je jouw adres daarin vermeldt, dan direct worden gekeken hoe het zit met jouw hoesje.

 

Nee ook niet in de spam. Alleen bedrag afgeschreven via stichting  mollie payments .

Ik zou jou in dit geval ook aanraden om contact op te nemen via het contactformulier op de actiepagina, ​@Dennis1965. Vermeld je adres, en ook je rekeningnummer voor de zekerheid. Dan kunnen ze kijken of dit goed is gegaan, en hoe het verder gaat.


  • Deelnemer
  • June 22, 2026

Ik heb 5 juni het wk hoesje besteld en betaald, nog niks ontvangen, ook geen bevestigingsmail ontvangen.


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • June 22, 2026

Hoi ​@Paul v H , dat is natuurlijk enorm balen en daarom wil ik je aanraden om het advies van mijn collega ​@Erik van KPN op te volgen;

 

Ik zou jou in dit geval ook aanraden om contact op te nemen via het contactformulier op de actiepagina, ​@Dennis1965. Vermeld je adres, en ook je rekeningnummer voor de zekerheid. Dan kunnen ze kijken of dit goed is gegaan, en hoe het verder gaat.

 


  • Nieuwkomer
  • June 23, 2026

Ik heb ook nog steeds geen WK hoesje ontvangen. Deze is besteld op 5 juni, betaald en bevestiging daarvan ontvangen. 
Ik snap dat het druk is maar als het nog langer duurt dan is het wk afgelopen. 😡


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dat is natuurlijk niet leuk en je wil natuurlijk juist tijdens het WK, Oranje supporteren. Ik zou jou in dit geval ook aanraden om contact op te nemen via het contactformulier op de actiepagina ​@EllesElles 


  • Deelnemer
  • June 24, 2026

@KPN is het niet een beetje de omgekeerde wereld aan het worden. KPN start een actie, klanten betalen en moeten vervolgens zelf achter hun aankoop/actie aangaan. Hoort KPN niet gewoon te leveren…?


Erwin van KPN
Moderator

@Eric70  Wij hadden het natuurlijk ook allemaal wat soepeler voor ogen.  Het advies om even contact te zoeken via dat formulier blijft staan. Hopelijk komt het dan allemaal goed.

Excuus voor de overlast. 


Sylvestergroningen
Topper

Net binnengekomen! 👍🏼


  • Topper
  • June 25, 2026

Ook bij mij vandaag binnen gekomen 


Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Net op tijd voor de wedstrijd vannacht. Maar ik verwacht dat we ze nog wat langer kunnen supporteren dit WK!