Skip to main content

Goedenavond allemaal,

20 november heb ik mijn contract verlengt bij KPN voor 2 jaar. Daarvoor zou ik een coolbluebon ontvangen van 120 euro. Wanneer kan ik deze verwachten? Ik begrijp uit andere berichten dat deze pas na 2 weken wors doorgegeven aan de partner van kpn. Inmiddels al 1 week verder dan de verstreken 2 weken van de proefperiode.

Of zit ik verkeerd te rekenen? Gaat de proefperiode pas in vanaf het moment van afschrijving?

Graag hoor ik van jullie.

Hoi ​@Mister N 

Welkom op de community van KPN.

De wettelijke bedenktijd van 14 dagen begint op de dag dat je de bevestiging hebt ontvangen van jouw verlenging bij KPN in jouw mailbox.
Binnen die wettelijke bedenktijd van 14 dagen, kun je namelijk je verlenging nog herroepen en annuleren of wijzigen.

Meestal krijg je binnen een week, nadat de wettelijke bedenktijd van 14 dagen voorbij zijn, een e-mail met daarin de Coolbleu cadeaubon met de code waarmee je iets kunt bestellen bij Coolbleu.
Deze Coolbleu cadeaubon wordt verstuurd door Sidekix, het bedrijf dat de welkomstcadeaus namens KPN verstuurd.

Dus heb je jouw KPN abonnement op 20 november 2024 verlengd, en daar ook de bevestiging van hebt ontvangen per e-mail, dan liep de bedenktijd op 4 december 2024 jongstleden af.

Bel even met SideKix, om te vragen wanneer je jouw Coolbleu cadeaubon kunt verwachten.

Telefoonnummer Sidekix: 088 623 70 00

Openingstijden Sidekix: Maandag tot en met Vrijdag van 08:30 tot 17:30 uur

Hoi ​@Mister N 

Welkom op de community van KPN.

De wettelijke bedenktijd van 14 dagen begint op de dag dat je de bevestiging hebt ontvangen van jouw verlenging bij KPN in jouw mailbox.
Binnen die wettelijke bedenktijd van 14 dagen, kun je namelijk je verlenging nog herroepen en annuleren of wijzigen.

Meestal krijg je binnen een week, nadat de wettelijke bedenktijd van 14 dagen voorbij zijn, een e-mail met daarin de Coolbleu cadeaubon met de code waarmee je iets kunt bestellen bij Coolbleu.
Deze Coolbleu cadeaubon wordt verstuurd door Sidekix, het bedrijf dat de welkomstcadeaus namens KPN verstuurd.

Dus heb je jouw KPN abonnement op 20 november 2024 verlengd, en daar ook de bevestiging van hebt ontvangen per e-mail, dan liep de bedenktijd op 4 december 2024 jongstleden af.

Bel even met SideKix, om te vragen wanneer je jouw Coolbleu cadeaubon kunt verwachten.

Telefoonnummer Sidekix: 088 623 70 00

Openingstijden Sidekix: Maandag tot en met Vrijdag van 08:30 tot 17:30 uur

Bedankt voor je antwoord. Ik zal ze morgen even bellen. 

Hallo ​@Mister N, allereerst leuk om te lezen dat je weer 2 jaar voor KPN hebt gekozen. 

Heeft het telefoontje meer duidelijkheid kunnen scheppen over de cadeaubon? 

Hallo ​@Mister N, allereerst leuk om te lezen dat je weer 2 jaar voor KPN hebt gekozen. 

Heeft het telefoontje meer duidelijkheid kunnen scheppen over de cadeaubon? 

Helaas nog niet. Vandaag nog een keer gebelt. Blijkt dat ze mijn gegevens nergen kunnen terug vinden. (Postcode en email adres niet). Wat ik wel vreemd vind want ben al bijna 8 jaar klant bij de KPN. Ze hebben een verzoek ingedient bij Ade KPN om mij terug te bellen om dit verder uit te zoeken. 

Ik heb de 2 jaar verlenging ingediend via de KPN APP. Mijn nieuwe (verlengde) abonnement is wel al inwerking. Dus mijn gegevens mketrn toch ergens zijn neem ik aan.

Ik ben nog steeds in afwachting van een telefoontje van de KPN.. is er iets anders wat ik kan doen?

Ik ben nog steeds in afwachting van een telefoontje van de KPN.. is er iets anders wat ik kan doen?

Het is opgelost. Ik heb ze nog een keer gebeld en nu klopte het wel allemaal. De bon zit netjes in mijn mail. Bedankt voor de hulp

Harstikke mooi zo vlak voor de feestdagen. Geniet van je aankoop of heb je nog niets op het oog? 

Hoi ​@Mister N 

Goed om te horen, dat je de Coolbleu cadeaubon inmiddels hebt ontvangen.
Ga er wat moois voor kopen via Coolbleu.nl of de Coolbleu App, bijvoorbeeld een mooi Kerstcadeau 🎄🕯️ voor jezelf.

Reageer