Skip to main content
Beantwoord

Wat is het telefoonnummer van KPN?

• July 10, 2024
  • 1 reactie
  • 28565 keer bekeken

hoi, ik kan nergens op de website het telefoonnummer van klantenservice KPN vinden. 

Ik wil ook wel een emailadres. maar die kan ik ook niet vinden.

Hoor het graag.

Tjallie Slager

Beste antwoord door Joep1965

We zien dat veel mensen zoeken naar het telefoonnummer van onze klantenservice. Om beter te begrijpen waarom, en om daarvan te kunnen leren, hebben we een poll gemaakt. 

Stem je mee? Waarom zoek jij het telefoonnummer van onze klantenservice? | KPN Community

Je kunt KPN op meerdere manieren bereiken. Het gemakkelijkste is het inplannen van een belafspraak. Mijn collega's nemen dan contact met je op, wanneer het jou uitkomt. Andere opties zie je hier: 

Hulp nodig? Wij staan voor je klaar!

Het telefoonnummer van kpn is 0800-0402.

Admin edit 21-02-2025

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 10, 2024

We zien dat veel mensen zoeken naar het telefoonnummer van onze klantenservice. Om beter te begrijpen waarom, en om daarvan te kunnen leren, hebben we een poll gemaakt. 

Stem je mee? Waarom zoek jij het telefoonnummer van onze klantenservice? | KPN Community

Je kunt KPN op meerdere manieren bereiken. Het gemakkelijkste is het inplannen van een belafspraak. Mijn collega's nemen dan contact met je op, wanneer het jou uitkomt. Andere opties zie je hier: 

Hulp nodig? Wij staan voor je klaar!

Het telefoonnummer van kpn is 0800-0402.

Admin edit 21-02-2025