Skip to main content
Beantwoord

Wat moet ik doen voor cashback?

• January 8, 2026
  • 8 reacties
  • 155 keer bekeken

Goeiendag, ik heb mijn eerste factuur binnen. Wat moet ik nu doen voor die 400 euro cashback?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Beste ​@Leandros en ​@EllesK 

De cashback actie waarna jullie refereren, is een actie die je zelf moet aanvragen bij My Actions.
Deze cashback actie staat volledig los van KPN, en is dus een actie vanuit My Actions waar je deze cashback zelf dient te claimen.

Vanuit KPN gaan jullie hierover ook niets horen of zien.
Aangezien de cashback actie wordt uitbetaald door My Actions, en dus niet door KPN zakelijk.

Dit had de monteur ook duidelijk aan je moeten uitleggen ​@Leandros , dat je dit zelf dient te claimen bij My Actions, en dat je het dus niet gaat ontvangen vanuit KPN zakelijk.

Klik op de volgende link, en je komt direct uit op de pagina waar je jouw cashback kunt aanvragen:

Claim je cashback bij My Actions (KPN zakelijk)

Voor eventuele vragen omtrent de cashback actie, kun je het online contactformulier invullen, die je op de volgende pagina helemaal onderaan vindt: Contact met My Actions

Maar vanuit KPN zakelijk zullen jullie beide dus niets gaan horen over deze cashback actie, aangezien deze volledig door My Actions wordt afgehandeld.

8 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Leandros 

Welkom op de community van KPN.

KPN heeft zelf géén cashback actie gehad, dus mijn eerste vraag aan jouw:

• Waar heb je jouw KPN abonnement afgesloten?
  • Was dat toevallig bij Belsimpel of Mobiel.nl?

Laat het even weten, en geef dus wat meer informatie over jouw bestelling.

• Nieuwkomer
  • January 11, 2026

Dit herken ik, ik ben hier ook ingetrapt. Ik heb de aanbieding van kpn zelf gehad maar nu achteraf vind ik het toch wel heel erg vreemd. Ik heb ook mijn eerste termijn betaald. Alles is netjes geinstalleerd, en komt vanuit kpn alleen niets gehoord over de cashback en wanneer dat dan komt. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 11, 2026

En hoelang ben jij nu klant met je nieuwe abbonement? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 11, 2026

Via Kpn zelf afgesloten. Monteur langs geweest voor aanleg glasvezel. Allemaal inclusief. 3 jarig zakelijk abbonement. 400 euro cashback inclusief korting op netflix en mijn kpn sim-only. Maar heb hier niets meer over gehoord.. 

• Nieuwkomer
  • January 11, 2026

Ik heb sinds 5 januari nu de internetverbinding. Ik heb net nog een keer de voorwaarden goed gelezen en daar staat de aanbieding met een link naar Myactions. En dan moet je daar een account aanmaken en de aanbieding claimen. Ik heb het nog niet gedaan maar mogelijk is dat de oplossing

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Beste ​@Leandros en ​@EllesK 

De cashback actie waarna jullie refereren, is een actie die je zelf moet aanvragen bij My Actions.
Deze cashback actie staat volledig los van KPN, en is dus een actie vanuit My Actions waar je deze cashback zelf dient te claimen.

Vanuit KPN gaan jullie hierover ook niets horen of zien.
Aangezien de cashback actie wordt uitbetaald door My Actions, en dus niet door KPN zakelijk.

Dit had de monteur ook duidelijk aan je moeten uitleggen ​@Leandros , dat je dit zelf dient te claimen bij My Actions, en dat je het dus niet gaat ontvangen vanuit KPN zakelijk.

Klik op de volgende link, en je komt direct uit op de pagina waar je jouw cashback kunt aanvragen:

Claim je cashback bij My Actions (KPN zakelijk)

Voor eventuele vragen omtrent de cashback actie, kun je het online contactformulier invullen, die je op de volgende pagina helemaal onderaan vindt: Contact met My Actions

Maar vanuit KPN zakelijk zullen jullie beide dus niets gaan horen over deze cashback actie, aangezien deze volledig door My Actions wordt afgehandeld.

• Nieuwkomer
  • January 20, 2026

Ik blijf me toch een beetje gefopt voelen. Ik kan bijvoorbeeld nog geen gebruik maken van de cashback omdat ik mijn factuur niet kan downloaden. Ik heb wel mogen betalen, veel meer dan me voorgespiegeld is. Mijn simkaart met mijn oude nummer gaat pas in vanaf volgende maand. Ik betaal wel voor twee maanden maar kan er nog geen gebruik van maken en ook niets inzien. Heel slecht. Mijn les: nooit ingaan op telefonische aanbiedingen want je kunt nog zo goed opletten, het pakt toch anders uit. 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@EllesK 

Er gaat volgens mij iets niet goed omtrent jouw nieuwe KPN abonnement.
Je schrijft dat je eigen 06-nummer pas in februari wordt overgezet naar KPN, en je de KPN simkaart pas vanaf de dag van nummerportering kan gaan gebruiken.

Zolang je 06-nummer nog niet is overgezet naar KPN, behoor je helemaal niets te betalen.
Aangezien de facturatie pas begint vanaf de dag dat jouw eigen 06-nummer is overgezet naar KPN, en géén dag eerder.

Nu heb je het over een een betaling van twee maanden, wat dus niet rijmt met de procedure rondom nummerbehoud en begin van de facturatie.

Weet je zeker dat je nummerbehoud goed hebt aangevraagd, bij de telefonisch bestelling?
Heb je vanuit KPN een e-mail ontvangen met daarin de datum dat je 06-nummer wordt overgezet?

Anders zou ik even de zakelijke klantenservice bellen via 0800-0403, om te checken of alle wel goed verloopt, want ik heb het idee dat het ergens niet goed gaat.
Want je zakelijke abonnement bij KPN, gaat pas van start op de dag dat je 06-nummer wordt overgezet van je huidige provider naar KPN.