Skip to main content
Vraag

Welkomstcadeau bezorgd bij afhaalpunt maar kan niet afhalen

• December 24, 2025
  • 5 reacties
  • 26 keer bekeken

Goededag allemaal, 

Gisteren is na lang wachten en vertraging toch het welkomstcadeau verzonden, een ps5.

Nu ben ik nog even op vakantie en kan ik het pakket niet op tijd afhalen bij het postnl punt. 

Wat nu? Kan er een nieuwe worden toegezonden na mijn vakantie?

Alvast bedankt voor eventuele reacties en fijne feestdagen!

Groetjes,

J.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 24, 2025

Wellicht heb je iemand in jouw omgeving die het pakket af kan halen. Die persoon moet uiteraard wel een legitimatiebewijs meenemen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 24, 2025

Wellicht heb je iemand in jouw omgeving die het pakket af kan halen. Die persoon moet uiteraard wel een legitimatiebewijs meenemen. 

Bedankt voor je idee! Helaas begin vorige maand naar de andere kant van het land verhuisd. Relatief ver weg van familie en vrienden, ook de buren ken ik nog niet goed genoeg. Wel mooi gebruik kunnen maken van deze actie wegens mijn verhuizing haha

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 24, 2025

Vaak kan je via de track and trace of via de app van postnl een ander adres opgeven. Ik wil niet pessimistisch zijn maar terug sturen en weer een nieuwe vragen is vragen om problemen. Maw vergeet dan die ps 5 maar.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 24, 2025

Vaak kan je via de track and trace of via de app van postnl een ander adres opgeven. Ik wil niet pessimistisch zijn maar terug sturen en weer een nieuwe vragen is vragen om problemen. Maw vergeet dan die ps 5 maar.

Meerdere dagen geprobeerd sinds aanmelding bij postnl. Helaas was dit niet mogelijk, soms wel. Ineens ging het vanochtend van aangekomen (sorteren overgeslagen) naar onderweg met de bezorger. Verzetten naar ander punt is tussendoor sinds aanmelding niet als optie voorbij gekomen 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 24, 2025

Dan vrees ik het ergste.  Je kunt Sidekix bellen 088-6237006. Zij zijn partner van kpn als het gaat om de de kadoacties.